Herkes anne-baba olmalı mı? ya da şöyle sorayım, sizce herkes anne - baba olmayı hak ediyor mu?

Araba kullanmak için bile ehliyet almamız gerekirken, herkesin çocuk yapması..
Bilinçsiz bireylerin üremesi..
Eğitimsiz kalan çocuklar..
Allah verir rızkını deyip, ona bir gelecek sağlayamayan anne- babalar..
Evliliği kurtarmak için yapılan bebekler..
Herkes anne-baba olmalı mı? ya da şöyle sorayım, sizce herkes anne - baba olmayı hak ediyor mu?
Güncellemeler
1 yıl
Her döllenebilen varlığa üreme ruhsatı verilmemeli
Herkes anne-baba olmalı mı? ya da şöyle sorayım, sizce herkes anne - baba olmayı hak ediyor mu?
Cevapla