Önlem Alınmasına Rağmen Hamile Kalırsam Aldırmak Günah Sayılıyor mu? Ya da Doğursam Evlatlık Verince Günah Olur Mu?

Eşimle çocuk istemiyoruz. Önlemimizi de alıyoruz. Çocuğa bakacak durumda değiliz. Hiçbir korunma yöntemi %100 koruma ağlamıyor. Herşeye rağmen hamile kalırsam aldırmam günah olur mu? Ya da sağlıkla ilgili sebepten doğurmak zorunda kalsam evlatlık verince günaha girer miyim? İçimde zerre annelik güdüsü yok. Kendimize zor bakıyoruz, gerek yok çünkü.

Önlem Alınmasına Rağmen Hamile Kalırsam Aldırmak Günah Sayılıyor mu? Ya da Doğursam Evlatlık Verince Günah Olur Mu?
Cevapla