40 yaşından sonra hamile kaldım. Eşim çok istiyor ama eksileri neler?

Ben Feride 43 yaşında fizik öğretmeniyim eşimde fizik mühendisi , zaten mesleklerimizden anlaşıldığı üzere aynı bölümdeyken tanıştık , 12 yaşında bir kızımız var , ben 2 ay önce 1,5 aylık hamile oldugumu ogrendim ilk başta sevindim ama sonra eksilerini düşündüm eşimde çok istiyor bu bebeği ama sizce ne yapmalıyım

40 yaşından sonra hamile kaldım. Eşim çok istiyor ama eksileri neler?
Cevapla