1 yılMaalesef bu kararı verirken iki tarafın da aynı düşüncede olması gerekiyor hayat müşterek ikisi de sorumluluk alıp çocuk yetiştirecek sonuçta erkekler için istemek hep kolay olmuştur ben benim gibi uykusuz kalmayacaksa çocuk yapmaya sıcak bakmam şahsen
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılEşim bana saygı ve sevgi duyuyor ise şayet ki evlilik bunun üstüne kuruludur. Erkek ne kadar ilgili baba olsa da çocukla asıl ilgilenen annedir, dolayısıyla iki tarafın da hazır olması gerekir. Üremek değil amaç, o çocuğun maddi manevi ve karakter olarak tüm ihtiyaçlarını karşılayabilir misiniz mesela, hazır mısınız 10 cmlik bücür için yapmayacağınız şeyleri yapmaya vs. Vesselam çocuk üremek ve sevmek için yapılmaz, her yönden değerlendirilip öyle bi karar verilir, zurna değil bacııımmm msmsms
02 Yorumla- 1 yıl
İstemiyorum değil, hazır değilim denir. Çocuk yapılıp köşeye konan bi şey değil ki
1 yılGönülden istemedikçe anne olunması doğacak çocuğa haksızlık olur. İstemek için de anneliğe dair farkındalık oluşturmalı, bir şeyler izlemek, okumak, gözlem yapmak, çocuklarla vakit geçirmek gibi.
00 Yorumla
1 yılçocuk istemek ve istememek arasındaki farkları neden istediğini yahut neden istemediğimi konuşurum.. bu devirde böyle şeyler istemeyin.. onun yerine çocuk bakıcılığı yapın bakalım bi hafta gibi şeyler denenir.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bu karara varmak gerçekten zor olabilir. Eşinizin çocuk istemesi çok güzel bir şey, ama senin hislerin de bir o kadar önemli. Açık iletişim kurarak, her iki tarafın hislerini paylaşması lazım. Belki de çocuk sahibi olmak konusundaki kaygılarını konuşarak aşabilirsiniz ya da zamanla fikrin değişebilir.
Ancak unutma, annelik çok büyük bir sorumluluk ve sadece eşin istiyor diye büyük bir kararı aceleye getirmek sağlıklı olmaz. Siz anne babaların mutlu ve uyumlu olması, çocukların da mutlu ve güvende hissetmesini sağlar. 🍼💖
"Çocuk sahibi olmak maraton koşmaya benzer, ne zaman hazır olduğunu sen bileceksin.“10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u 1 yılSorun etmem, eşim ne derse o.
10 Yorumla bu erkeklerin çocuk merakını ben anlamadım gitti. biraz evliliğin tadını çıkarsana. kendi bakacak desem yok bakmayacak, doğduktan sonra yardım edecek desem bir etti iki etti üçüncüde elde telefon çocuk ağlıyor kucağına bile almıyor olacak. kocana güveniyorsan yap ama kocamdan asla hayır gelmez diyorsan sakın yapma sana sadece eziyet olacak. sırf çocuğun için kocana katlanmak zorunda kalacaksın.
00 YorumlaÇocuk istemiyor olsam evlenmeden önce söylerdim.
Evlenmeden önce "tamam çocuk istiyorum" deyip evlendikten sonra "fikrim değişti" demek dürüstlükle bağdaşmaz...
Çocuk oyuncağı değil bu
03 Yorumla
Soran1 yılRahatsız gibi her yere aynı yorumu yapmışsın. Evlenmeden önce bu konuyu tabiki konuştuk. Çocuk için acele etmememiz gerektiğini ve ancak 2 yıl sonra olabileceğine karar vermiştik. Şu an kendisi fikrini değiştirip çocuk sahibi olmak istiyor. Fikir değiştiren ben değilim. Herkese baba olma hakkını elinden alıyormuşum gibi lanse etmişsin. Anlamadan yorum yapma önce gelip bir sor.
Soran1 yılYanlış bir şekilde anlattığımı düşünmüyorum. Yanlış anlayabileceğin ihtimalini hiç düşündün mü? Aceleci ve önyargılı olan sensin. Anlamadan ve yargılamadan önce gelip sorabilirsin
1 yılBenimde istemem gerek sonuç olarak 9 ay taşıyıp doğuracak olan benim
06 Yorumla- 1 yıl
Sorunuza hitaben öyle söyledim. Tek tarafli cocuk istemekle olunmuyor iki kişide konuşup anlasıp öyle çocuk sahibi olunmali
- 1 yıl
Ayrica çocuk istiyorum
- 1 yıl
Senin sorun değilmiş pardon😃
- 1 yıl
O senin görüşün , senin görüşünün benim icin önemi yok
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 395 cevap paylaştı.
1 yılO zaman niye evlendik eger bir sorun yoksa o çocuk olacak evlilik demek aile demek aile demek çocuk demek en azindan 1 tane çocuk olmalı gerci o da iste 6 7 yaşına kadar sonrası kaldır çöle at ama işte olmuyor öyle
00 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn konusunda 303 cevap paylaştı.
1 yılYaptım çok pişman değilim kızımı kucağıma aldığımda gitti o hisler 😂
112 Yorumla- 1 yıl
Ama yinede 30 yaşına gelmeden çocuk yapmanızı tavsiye etmiyorum 😂
- 1 yıl
İnsanın tek amacı torun sevmek mi 😂
- 1 yıl
Yok şu an hiç öyle bir isteğim yok 30 una kadar da evlendirmeyi düşünmüyorum yavrumu 😂
- 1 yıl
Döverim reddederim evlatlıktan 😂
- 1 yıl
Ben kızıma öyle bir kötülüğü yapamam 😂
- 1 yıl
Kendi iyiliği için 😂
Yine benim dediğim olur.. O çocuğu 9 ay karnımda taşıyıp tüm sorumluluğu babadan daha fazla üstlenecek olan ben olacağım için psikolojik olarak ben hazır hissettiğimde çocuk sahibi olunur..
00 Yorumla
1 yılIki tarafta istemedikce cocuk yapilmamali... aman gonlu olsun yazik cok istiyor diye cocuk ku yapilir😂bakkaldan cikolata mi aliyorsun 9 ay karninda bebek tasiyorsun
00 Yorumlacocuk istemesem evlenmezdim ya da cocuk istemeyen biriyle evlenirdim gibi geliyor. kimseye haksizlik yapamayız böyle bir konuda.
00 YorumlaYapmazdım doğuracak olan benim. Kendisi doğurabilseydi belki bebek gelene kadar fikrim değişirdi.
02 Yorumla
1 yılEvlenmeden önce konuşulmadıysa çocuk yapılacak varsayılır
02 Yorumla
Soran1 yılKonuşuldu ama fikirler değişebiliyor
- 1 yıl
Konuşulan geçerlidir her zaman... bir kişinin değişen fikri diğer kişiyi bağlamaz
1 yılHayır o çocuğun sorumluluğunu almak ilgilenmek geleceğini düşünmek pekte onun için yapacak olmam sanırım
00 Yorumla
1 yılBen 3. İstiyorum eşim istemiyor 🤣
Roller değişmiş diyorum inanmıyor, yani yapacak hiçbir şey yok. Saygı duymak/duymam gerekiyor00 Yorumla
1 yılYaanii bu önceden konuşulması gereken bi konu bence🙄
00 Yorumla
1 yılİstemiyor oluşumun mantıklı bir sebebi varsa bunu açıklar ve zaman isterim.
00 Yorumla
1 yılEşimle evlenmeden önce bu durumu zaten konuşurum yapmak istemediğimi kendisine söylerim
00 YorumlaBosanirim onunla mı ugrascam gitsin başka birinden yapsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYapımı dışında hiç birseye karışmıyorsam tamam kimse beni istemediğim birseye zorlamasın sonuçları iyi olamaz 😀
03 Yorumla
Soran1 yılYapıyorsan sonuçlarına senin de katlanman lazım
Cevap sahibi1 yılZorlanıyorum buna istemiyorum 😁
Soran1 yılO zaman yapma
Gizli Üye(30-35)1 yılÇocuk istenmez yapılır olur gelir.
sem birini seversin o aşk taşar … taşan damlalardan bir bebek doğar
10 Yorumlabence çocuk yapmak çok büyük saçmalık ben asla yapmak istemiyorum ama ileride eşim isterse bile yinede yapmam ve çocuk yapmanın saçmalık olduğunu onada anlatırdım ama yinede ısrarla yapmak isterse çok sevsem bile mecbur ayrılırım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlilik istemiyorum ben ya. Kadınları tanıyınca evlilik, aşk gibi şeylerden soğudum. Günübirlik takılıp bay bay diyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSevdigin insandan cocuk istersin.
Evlenelim ama ben cocuk istemiyorum dersen iste o zmn anlaki karsindaki seni sevmiyorr.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl1taraf istemiyorsa o asik degildir. Bu durumda zaten yapilmamali cocuk
013 Yorumla
Soran1 yılÇocukla aşkın ne ilgisi var
Cevap sahibi1 yılsevgisiz ortamda cocuk dogurmamak gerekiyor cunku.
Soran1 yılSevgisizliği nerden çıkardın
- 1 yıl
Biriyle çocuk yapmak istemediğin birini seviyor olman mümkün olmadığına göre o çocuk doğmasın ki sevgisiz ortamda büyümesin
Soran1 yıl@noperva1975 Siz olayı çok yanlış anlamışsınız. Şu an çocuk istemiyor olmak evlendiğin kişiyle çocuk yapmak istemediğin anlamına gelmiyor. İnsan hazır hissetmeyebilir bu normal bir şey üstelik evliliğin daha başları.
- 1 yıl
Şu an diye belirtmemişsiniz... çocuk istemiyorum diyen kişi çocuk yapmama düşüncesindedir; eğer soruyu "eşim şimdi istiyor ben daha sonra yapalım diyorum" diye sormuş olsaydınız o vakit doğru anlaşılırdı
Cevap sahibi1 yıl@noperva1975 aynen bende bunu anlatmak istemistim hanimefendiye
- 1 yıl
Bu hanımefendi aslında çocuk istemiyor ve öncesinde evlilik öncesinde çocuk istediğini söylemiş ve şimdi kocasına çocuksuzluğu dayatmaya çalışıyor...
Ama itiraz edenlere de "şimdilik istemiyorum" diyerek eşini anlayışsız ve aceleci kendisini de sadece zamana ihtiyacı olan masum biri gibi göstermeye çalışıyor...
Soran1 yıl@noperva1975 Kime neyi kanıtlamaya çalışayım burada. Evlilik öncesinde çocuk istediğimi nerde belirtmişim? Kimseye bir şey dayatmaya çalışmıyorum. Siz konuyu yanlış anlamışsınız ve istediğiniz yöne çekiyorsunuz.
Soran1 yılBir de benimle ilgili çok biliyormuş gibi yazman yok mu.. burada kimseye açıklama yapmak zorunda değilim ama yanlış anlaşılmak beni rahatsız etti. Hadsizin birine cevap vermiştim sana da vereyim. Evlenmeden önce bu konuyu tabiiki konuştuk. Çocuk için acele etmememiz gerektiğini ve ancak 2 yıl sonra olabileceğine karar vermiştik. Şu an kendisi fikrini değiştirip çocuk sahibi olmak istiyor. Fikir değiştiren ben değilim. Bilmediğin konular hakkında yorum yapmadan önce gelip sorabilirsin. Eşimi hiçbir zaman hiçbir yerde anlayışsız ve aceleci kendimi de sadece zamana ihtiyacı olan masum biri gibi göstermeye çalışmadım. Bu sadece senin kötü zihniyetin. İnsanlara kendi düşüncelerini gerçekmiş gibi yansıtma.
- 1 yıl
Hayır.. önceden konuştuk ama insanların fikri değişiyor dediğiniz zaman fikri değişenin siz olduğunuz sonucuna vardım..
Daha açık ve net sorsanız ve bilgi verseniz yanlış anlamalar olmaz
Soran1 yıl@noperva1975 ben burada size detaylı bilgi vermediğim için genel anlamda konuştum insanların fikri değişebiliyor diye. İnsanları bilip bilmeden yargılamadan önce doğru anladığınızdan emin olun.
- 1 yıl
Siz doğru anlatın lütfen... fikri değişenin kim oldupu detay değildir...
Anlattığınız karşınızdakinin amladığıdır
Gizli Üye(30-35)1 yılÇocuk olayı sıkıntı olabilir.
Hiç bir şey eskisi gibi olmaz.
00 Yorumla
1 yılYapmam sırf eşim istiyo diye. İsterse boşasın valla hiç vücudumu bozamam. Çocuk anca yük. Adam yapıp çekiliyo kenara her şey annede.
10 Yorumla
1 yılSebep niye istemiyorsun? Bebek b. o. ku temizlememek için mi? Eşine güvenmediğin için mi?
01 Yorumla
Soran1 yılDaha erken çocuk için
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılOrta yolu bulmaya çalışırız konuşuruz
10 Yorumla Bir değil 3 çocuk yaparım uğraşsın dursun
124 Yorumla
Soran1 yılSen uğraşmaz mısın
Soran1 yılBabalık sadece sevmek mi
Soran1 yılBakımını da üstlenmen gerekir
Soran1 yılYardımcı olmaz mısın eşine
Soran1 yılHiç çocuk yapma sen en iyisi
- 1 yıl
Sad*st olduğunu düşünüyorum. Bu umursamazlık seni sad*stliğe itiyor. Ve böyle biri evlilikten Saime uzak durmalıdır.
- 1 yıl
Daima*
- 1 yıl
- 1 yıl
@pamukrella yorumunu da al git
- 1 yıl
- 1 yıl
@pamukrella zoruna gidenin borusuna gitsin ne zoruma gidecek ironik espiri yaptım tiplere girmişsin
- 1 yıl
Sonradan düzelttim *daima demek istedim. Sen o hataya odaklanma. Seninle ilgili gözlemimi genel olarak bir düşün. Kendine bu soruyu sor "ben sad*st miyim?" Eğer bu sorunun cevabı "evet" ise ciddi bir sorunun var demektir. Ve bunu düzeltmek için çareler aramak zorundasın. Çünkü bu kötü özellik başkalarına ciddi zararlar verecek ve seni de ciddi anlamda yıpratacak.
- 1 yıl
- 1 yıl
@pamukrella yav tamam işte çok ayrıntı verme
- 1 yıl
Senaryo değil, gözlem. Fakat senin kabul etmek istemediğin bir gerçek de olabilir. Bu yüzden senaryo olduğunu düşünüyorsun.
Evlenmeden önce bunlar konuşulmalı
09 Yorumla
Soran1 yıl@feri99 sen neyden bahsediyorsun ya neden böyle bir şey dayatayım adama?
Soran1 yıl@feri99 Bunun adı dayatmak değil bu verilecek ortak bir karar. Kimse kimseye bir şey dayatamaz
Soran1 yıl@feri99 evet?
Soran1 yıl@feri99 başkasıyla karıştırdınız herhalde
Manevi inancın nedir bu sorununu cevaplamam çin
01 Yorumla
Soran1 yılManevi inançla ne ilgisi var
1 yılElbette yaparım ama tadını çıkara çıkara 🤤
01 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
Yapmayalım da gitsin başkasından mı yapsın
03 Yorumla
Soran1 yılAma sizinle evli
Soran1 yılNe diyecek çocuğu başkasından yaptım mı diyecek
Bunlar başta konuşulması gereken konular bence
10 YorumlaKonuşurum onunla
00 YorumlaBur meyve olmalı iki kişiden bur parca
00 Yorumla
1 yılİkimizinde istemesi lazım
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s 1 yılİyi bir anne olabileceğimi düşünüyorsam yaparım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEşim istediği için yapmak zorunda kaldım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılbu olay başıma geldi ve sonunda çocuk oldu
00 Yorumla
1 yılYapmam
00 Yorumla
1 yılyaparimm
00 Yorumla
1 yılBen dedigim olur
00 Yorumla
1 yılYapmam
00 Yorumla
1 yılYapardım
00 YorumlaHayır
00 YorumlaYaparım
00 YorumlaYapmam
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılanneliğe hazır değilsem yapmam
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılkoca adamsın olgun davran az
Şapkamı takarım
034 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
Soran1 yılDaha yeni bir evlilikse çocuk istemeyebilir
- 1 yıl
Zaten yeni bir evlilikte çocuk yapmak çok yanlış. İki nedenden dolayı belli bir süre çocuk yapmayıp evliliğin tadını almak lazım. İkinci bir neden de evlenmiş bile olsan çocuk yapmak için doğru kişi olup olmadığını anlaman lazım aynı eve girmeden bir kişiyi tanıyamazsın tam olarak
Soran1 yılEvet
Soran1 yıl1 sene
Soran1 yılBen 24. Aramızda yaş farkı var o hemen olsun istiyor
- 1 yıl
Empati yapınca onun açısından düşününce de bir yandan o da haklı kendine göre ne kadar yaş farkı var.
Ama ideal olan evlendikten 2 yıl sonra çocuk yapmaktır. Çok baskıi. mi var bu konuda kavga mı ediyorsunuz.. gecenin bu saatinde içine dert olup burada soru sorduğuna göre kafana çok takıyorsun
Soran1 yılKavga değil ama her seferinde olsun istiyor oyalıyor gibi hissediyorum. Aslında söylemiştim bu konuda fikrimi ama hayır da diyemiyorum artık. 8 yaş fark var
Soran1 yılDaha erken gibi geliyor hazır hissetmiyorum ve dediğin gibi birbirimizi daha iyi tanımamız gerekiyor.
Soran1 yılİçime sinmeyen bir şey yok sadece evlenmeden önce birlikte çok fazla vakit geçiremedik tadını çıkaralım istiyorum ve aynı zamanda birbirimizi daha iyi tanımış oluyoruz. Sonuçta birini uzaktan tanımak farklı aynı evde yaşayarak tanımak farklı.
Soran1 yılBiliyorum ben de pek soğuk bakmıyorum aslında. Teşekkürler
Soran1 yılBuz gibi değilim çocuk ben de isterim ama şu an için erken gibi. Ama tabi her an ikna edebilir gibi de🙈 biraz karışık
Soran1 yılSoru işaretlerinden çok endişe var aslında. Çocuktan sonra her şeyin alt üst olmasından korkuyorum biraz. Hem bedensel olarak hem de kocamla aramdaki ilişki. Şu an her şey güzel gidiyor, bozmak istemiyorum
Soran1 yılHamilelikte sorun etmem kiloyu ama sonrasında kendimi beğenmezsem sıkıntı olur vermekle uğraşırım kötü hissederim. Emzirme süreci ayrı bir sancılıdır. Bu dönemde ayrı kalıp ilişkimizi yıpratmak istemiyorum. Ve ben muhtemelen mental olarak da çok yıpranırım şu an regl dönemlerinde bile çok hassas oluyorum
Soran1 yılİşte regl dönemlerinde böyleyse hamilelikte ve çocuktan sonra daha kötü olur diye düşünüyorum
Soran1 yılEvet cinsellik konusunda şu anki gibi olamayabilirim belki tamamen değişir duygu ve isteklerim. Genel olarak da ilişkide daha tahammülsüz olabilirim nereye kadar alttan alabilir ki. Yaşım genç ama eşim geç olmasını istemiyor, artı aile büyüklerinden de yoğun istek ve baskı var bu konuyla ilgili. Sanırsın onlar yapacak çocuğu
Soran1 yılHamilelikte ve çocuktan sonra isteksizlik oluyormuş eşinden soğuyan çok oluyormuş, bunlar da biraz etkilemiş olabilir beni
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer