Selamlar💫
Erkekler sizde eşinizin yanında olmak ister miydiniz?
Erkekler sizde eşinizin yanında olmak ister miydiniz?


Doğru bulmuyorum. Erkeğin eşini öyle görmesi zaman içinde bazı hususlarda soğumaya, mide bulantısına vs yol açabilir. Ancak erkek başka yerde takılmak yerine eşinin yanında olmalı. Ameliyathane dışında
Cevap
9Cevap
ben eşimin yanında olurum tabi ki de
O ânı eşimin görmesini isterim doğrusu, o muhteşem ânı görmeye bir tek o lâyık bana göre.. Yanımda olsun ve elimden tutsun isterim 😃
Yanımda olsun elimi tutsun isterim
Hayır istemem. Odada beklemesi daha iyi benim için.
Hayır bi kere ben rahat edemem yani ne de olsa doğum bu her şey olabilir. göreceği şeyler onu tiksindirsin istemem
Aksini düşünmek söz konusu bile olamaz.
yok girmedim ben doğuma
Hayır kesinlikle istemezdim
İzin verirlerse neden olmasın 🤭
Eşimin yanında olurum
İsterim, yanımda olmalı
Fenerin maçı olursa maça giderim ben.
Böyle bir durumda annemi isterim sanırım yanımda..
Hayır seks hayatim orada bitsin istemezdim
İsterim
Evet
İstenmemeli
Ben bayılırım feriha gibi
İstemem.
Hayır istemem
Hiç istemem 🤦
istemem mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?