Eşim ağır hasta annesinin yaptığına bakın?

Arkadaşlar eşim salı günü kalp çarpıntısıyla hastaheneye geldi ve sabahtan akşama kadar kan sonucu aldılar. Ve salı günü de kalp krizi şüphesiyle anjioya almak istemişler eşim hamile ben onun yanına gitmem gerekiyor diye kabul etmemiş. Neyse ertesi gün bütün aile hastahaneye geldik benim annem babam abim tam anjioya alınacak annesi annemin etleri dağılacak onları dağıtıp geleyim kokmasın dedi gitti. Neyse sonra eşim çıktı 3 gün yoğun bakımda kaldı ben hamile halimle hergün gelmeye çalıştım eşimi göreyim diye ama annesi bir kere bile gelmemiş. 2 gün önce de eşimi göremeye geldim kendi ailesinden kimse yoktu ben annem abim gelmiştik o esna da servise çıkardılar. Yani biz olmasaydık kendi başına çıkacaktı yürüyemiyor zaten. 2 gündür de serviste yatıyor eşim annesi bir kere bile gelmedi. Sadece mesaj yazıyor nasıl oldun diye. Dün beni aradı eşimi sormak için bende ne iyi ne kötü değeri düşmüyor dedim annesi de aklı başına gelsin vs muhabbeti yaptı eşimde duydu sinirlendi yüzüne kapattı. Sonra eşim doktor değerimin yükseldiğini iyileşme sürecimin uzun süreceğini söyledi aile dışında da ziyaretçi yasak dedi. Annesi de geçmiş olsun gelen yok zaten yazmış. Şoklardayım yaa benim annem eşime çorba getiriyor o bizimle ilgileniyor. Ben refakatçi olarak yanında duruyorum eşimin. Şimdi buradan çıktıktan sonra da ben onu hiçbir şeye dahil etmeyeceğim kötü günümde yanımda olmayan iyi günümde de olmasın yanımda haksız mıyım

Eşim ağır hasta annesinin yaptığına bakın?
Cevapla