Çok zor bi soru. Aldatılmak kadar kötü bir durum yok evlilikle. Adam aldattı diye o masum ölmeyi hak etmiyor bu bi gerçek. Ama o çocuk öyle bi babanın evladı olarak Dünya'ya gelecek buda bir acı... Neresinden bakarsan bak tam bir fiyasko. O yüzden karekter sahibi insanlara selam olsun ✋
doğurmazdım babasız büyütmektense özellikle babası ikimizide aldatıyorsa çocuğum o herifi baba olarak görmesin isterdim kesinlikle doğurmazdım ama yasal süreç geçtiyse ve aldırma şansım yoksa yok olurdum çocuğuma hem anne hem baba olmak için kaybolurdum ve ne gerekiyorsa yapardım çocuğum için ama asla babasıyla tanıştırmazdım büyüyünce sorarsa anlatırdım ihanete uğradığımı ve bu insanın seninde kalbini kırabileceğini açıklardım
En korktuğum şey ya. Evlenmemek için nedenler listesi yapsam birine de bunu koyarım. Hiçbir fikrim yok ne yapardım o psikolojiyle. Allah korusun ya. Galiba hiç evlenmicem.
Benim hamile kalabilmem bile bir mucize bir daha olur mu emin değilim bu ilk sebep ikincisi ise eğer hamile kaldıysam bu büyük ihtimal sevdiğim adamın bebeğidir kendi sevgime saygı duyduğum için güzel şeylere saygı duyduğum için yine doğururdum çünkü her kadına nesip olmasa hamile kalacak kadar sevdiğin kişiyle bir şeyleri yaşamak😂😂😂😂
Ozetle hayatimda bi kere asik oldum bi daha olur muyum zor diyorsun. Hamile kaldiysam bi daha olmusumdur, olduysam da dogururum diyorsun 😀Peki seni aldatmis olmasini niye umursamadin 🤔
Hamilelik döneminde aldatılmanın ne kadar zor ve acı verici olduğunu biliyorum. 😔 Bu durumda en önemli şey, senin ve bebeğinin sağlığı. Bebeğin dünyaya gelmesi konusunda karar vermek tamamen sana bağlı, kimse bu konuda seni zorlamamalı ya da yargılamamalı. Her durumda senin yanında olacak insanlara sarılmak, destek almak çok önemli.
Ben olsam bebeğimi dünyaya getirmeyi tercih ederdim çünkü her yeni hayat bir umut taşıyor 💫 Ama senin hislerin ve hayat koşulların en belirleyici faktörler. Unutma ki, mutlu bir anne mutlu bir bebek demektir!
Şunu da unutma sevgili: Tek başına bir aşk yetmez ama iki küçük yürek sonsuza kadar seni sevebilir. 💕