2 gün önce sezaryanla doğum yaptım. Banyo yapmam doğru olur mu?

Hala karnım ağrıyor. Kötü kokuyorum havaların sıcaklığından dolayı terlemişim.
Kocamda banyo yap dedi kendim yaparım sandım ama karnım hala ağrıyordu yapamıyorum dedim ağladım
2 gün önce sezaryanla doğum yaptım. Banyo yapmam doğru olur mu?
Cevapla