17 haftalık bebeğimi kaybettim. Onu ahirette görebilecek miyim?

Sağlıklı evladımı, kese yırtıldığı için kaybettim. İçerde amniyon sıvısı bitmiş. Yaşama şansı yok seni de zehirleyebilir bu durum, istemli düşük yaptırcaz dediler. Maalesef başka şansım yoktu. Kalbi attığı halde düşük yaptırıldı. Çok zor çok kötü bir durumdu. Allah kimseye yaşatmasın. 3 gündür mahvoldum ağlamaktan. Sapasağlamdı yavrum. Birdenbire gitti :((

17 haftalık bebeğimi kaybettim. Onu ahirette görebilecek miyim?
Cevapla