Görümcelerim ve kaynanam yüzünden bebeğimi kaybettim, ne yapmalıyım?

2 yıllık evliyim Hamile olduğumu bilmiyordum
Dün ani karın ağrısı ve kanamayla hastaneye gittim
3 Haftalık hamileymişim ama düşmüş işte
Görümcelerim kaynanam hepsi bir oldu tartışma yaşadık onun üstüne de eve geldikten sonra kanama başladı
Gerçekten çekip gitmek istiyorum
Eşim arkamda durdu tartışmada onu çok seviyorum ama bu kaynana görümceler oldukça biz hep sorun yaşicaz
Kendimi çok yalnız ve çağresiz hissediyorum
Henüz bilmiyorlar düşük yaptığımı
Gidip parçalamak istiyorum onları
Ne yapmalıyım nolur yardım edin
Anneme bile daha söyleyemedim
Eşyalarını topla almaya geliyorum der
Görümcelerim ve kaynanam yüzünden bebeğimi kaybettim, ne yapmalıyım?
Cevapla