Arkadaşlar 18 yaşındayım okuyorum babam haftalık bana sadece 100 tl veriyor sadece ailem çalışmama izin vermiyorlar bütün ablalarim abilerim çalışıyor bana gelince bizde kız çalışmaz ancak babasının parasını yer kocasinin parasını yer ve annem bana bir şey yapmadım halde bana bedular ediyor hergün beni dövüyor sebebsiz yere arkadaşlarım yanında mileyim yanında bana bedulara ediyorlar evde hizmetçi gibiyim ondan bir farkım yok o yüzden okulu bırakıp evlenmeyi düşünüyorum kurtulmak istiyorum ama bana görücü gelmiyor napicam🥺😭 şu an ağlıyorum yemin ederim ki biktim
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapicak kimse yok mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Üzüldüm cidden. Ne berbat aileler var be. Ne yapmak istiyorsun mesela is olarak belli bir bilgili olduğun alan var mı?
Varda ailem izin vermiyor bana görücüce gelmiyor napicam
Ne var mesela
Gelmek istese de ailen gorusturmez bence
Evet görüşülemez evlendirmek istemiyorlarmış beni🥺😔
Ailenle düzgünce konuş neden böyle yaptıklarını ögren desem olmaz. Gizliden bir şeyler yap para konusunda
Mesela ek iş gibi
Ayrıca bidaha sana vurursa sen de ona vur
Acıma kimseye. Kız dövmek nedir la hangi devirdeyiz?
Vuramamalı onlara
Işte izin vermiyorlar
Evden yapacak biesey bulunur veya sana Bi koca bulalim
İş konusunda yardımcı olabilirim
Ya annemle şimdi yine kavga ettim iş konusunda beni dövdü yine
Sen ciddi misin trol falan mısın yoksa vay a.
Cidiyik🥺😔
Az önce anneme çalışmak istediğimi söyledim sonra beni dövdü bizde kız çalışmaz çalışan kizlar bacım
Nerdeyse beni sopayla dövecekti
Neymiş bana dediki evde çalıdansın ev işini öğreneceksin kocanın evinde yapmak için seni evlendiren dedi yüzümde napicaksin dedi
Biri var mı sevgilin falan kaç ona kurtul
Bende şimdi şöyle düşündüm evlenmeyi düşündüm ailemden kurtulmak için okulu bırakıp evlenmeyi düşünüyorum akşam babam Geldiğin de evlenmek istediğimi söyleyeceğim 🥺😔 ama bana görücü gelmiyor sıkıntı burada
Niye gelmiyor tipin mi kötü ailen mi sıkıntı çıkarıyor ama okulu da bırakma ya ne okuyorsun sen
Yok işte sevgilim yok sevdiğim var ama 🥺😔
Ona bi açıl
Ama aileden kaçmak için evlenmek de ne bilim daha 18 yasinda
Kaçarsam beni öldürecekler miş ömür Dünya Ya giderim o yüzden kaçamam🥺 arkaşlarikada söyleyemiyorum
Nerelisin sen
Ben daha 9. Sınıfı okuyorum 2 yıl sınıfta kaldim bir yıl okula geç başlamiştim🥺
Artık evlenip ailemden kurtulmak istiyorum şimdiye kadar yüzümü güldürmediler
Daha hersey için çok erken ama dikkat et çocuksun daha yani
O sevdiğim adam evli çocukları var kendisi benim hocam oluyor açıklamam
Eyvaah sen kafayı çizmissin anlasildi
Neyse benden bukadar naparsan yap
Erken mi neye dikat edicem ki
1 ay içinde kendime biri bulam lazım
Nerde yasiyon sen
Daha 18 ine bile girmemissin ne demek neye dikkat edecem
Yok 18 daha 3 hafta önce girdim
Izmide dedim ya
Neye dikat etmeliyim hala anlamamişim
Heeee ben senin nasıl biri olduğunu çözdüm
Ne halin varsa gör daha fazla konusmam
Niye öyle diyon