Bir gün kızım olursa babasına emanet edemem, içim rahat etmez. Haksız mıyım?

Evet mesela kucağına alsin istemem dokunsun istemem Kıskançlık vs değil bu arada hersey onun iyiliği için. Evet babası, saçma geliyor belki ama onu tüm kötülüklerden korumak istiyorum babası evet yapmaz ama içimde ukte kalsın istemem ki uygun olmadığını düşünüyorum. Mesela baba olmasa tek benle büyüyecek olsa kız isterim ama baba da olacağı için erkek olsa daha rahat olur ne düşünüyorsunuz bununla ilgili

Bir gün kızım olursa babasına emanet edemem, içim rahat etmez. Haksız mıyım?
Cevapla