Evet mesela kucağına alsin istemem dokunsun istemem Kıskançlık vs değil bu arada hersey onun iyiliği için. Evet babası, saçma geliyor belki ama onu tüm kötülüklerden korumak istiyorum babası evet yapmaz ama içimde ukte kalsın istemem ki uygun olmadığını düşünüyorum. Mesela baba olmasa tek benle büyüyecek olsa kız isterim ama baba da olacağı için erkek olsa daha rahat olur ne düşünüyorsunuz bununla ilgili
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bilmiyorum evli misin ama evleneceğin zaman zaten güvenerek evliyorsun o artık senin diğer yarın olmuş oluyor ayrıca çocuğun olduğunda her şeyi kendin yaparsan eminim bi müddet sonra tükeneceksin belki vaktin olmayacak bu yüzden mecburen babasına emanet edeceksin
11 Yorumla
Soran+1 yılYa işte keşke bu kirli zihniyetler olmasa dusun çocuğumuzu babasından korur hale geldik yazıklar olsun evli değilim daha gencim
En İyi Cevaplar
madem bir kocana bu kadar güvenmiyorsun neden evleniyorsun? cocuguna kotuluk yapma potansiyeli olan biri sana da aynısını yapabilir. kötülüklerden korumak istiyorsan dış dünyaya karşı koruman cocuk büyüdükce onu da bilinçlendirmen lazım bence
bunun tek bir cevabı ortaya çıkıyor sen çok bencilsin çocuk olsun da benim olsun o erkek olarak sadece çalışsın maddiyat sağlasın yeter sadece BENİM çocuğum olsun demeye geliyor yazdığın şey öyle olacaksa hiç evlilik denen şeye gerek yok yani.
00 Yorumla
+1 yılEvliysen hemen çocuk yapma değilsen hemen evlenme önce kendini travmalarını iyileştir sonra ne yapıyorsan yap dünyaya getirmek istediğin çocuk bu dünyaya gelmek için sana yalvarmıyor o yüzden onunda hayatını karartacak bir şey asla yapma!
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAh canım benim sen sapık insanlardan korkuyorsun. Olmaz olmaz diyemiyorum artık. Maalesef öyle şeyler oluyor ki, bunlar tek kız çocuklarına da olmuyor. Bu hastalıklı zihinler erkek çocuğunuda aynı hisleri besliyor. Allah korusun çocukları dünya çok kötü bir zamanda...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
70
Cevap
62Cevap
Çocuk & Ebeveyn konusunda 448 cevap paylaştı. Atasözü der ki:bekara karı boşamak kolaydır.
Şu an çocuk yapacağın erkek yok, annelik duygun yerleşmemiş, hepsi hayali fikirler. Önce karşına çıkacak, çocuk isteyeceğin, evlenmeyi düşüneceğin erkek olacak. Bu erkege zaten güveneceksin ve Önce onu seveceksin. Sonra bebek yapınca zaten anneliğin rek taraflı olmadığını, kadın ve erkek birleşimi ile oldugunu anlayacaksın. Sonra da bir çocuğun annesine de babasina da ihtiyaç duydugunu anlayacak, sana yardımcı olacak kocanla hayatin daha mutlu, çocuğunu büyütmenin bir aile olarak daha zevkli olduğunu anlayacaksın.31 YorumlaTamam ama babasından uzak kalan, baba sevgisi görmeyen kız çocuklarının da bu sevgiyi başka yerlerde araması sonucu başına çok daha kötü şeylerin geldiği gerçeğini de unutmamak gerek! Serseri/psikopat kişilikli erkekere aşık olup sonunda bir eş cinayetine kurban giden kadınların çoğunun baba sevgisinden uzak büyüyen kız çocukları olduğu toplumsal bir gerçek.
Kaldı ki sizin düşüncenize göre bir erkek çocuğu da annesine fazla yaklaşmamalı o zaman. Böyle düşünce çok daha abes görünüyor öyle değil mi? Ama tamamen aynı şey.
Çocuğunuzu aklınıza gelen o kötü durumlardan korumak için bandında uzak tutmanıza gerek yok. Bunun yerine iyi bir aile eğitimi vermek çok daha faydalı olur.10 Yorumla
+1 yılSiz kafayı yemişsiniz!
Bebek o, çocuk o.. Böyle bir şeyin olması için babanın aklının ölmesi, vicdanın çürümesi, insanlığının ölmesi gerekir.
Böyle bir adamla zaten niye evli kalasınız? Ya da evlenesiniz?
İslâm dini böyle şeylerde oldukça hassas olmasına rağmen, kızlarının babalarının yanında örtüsüyle oturması gerektiğini söylerdi. Ama böyle bir kural yok.
Çünkü babanın kendi kanından olan evladına nefsî kabarmaz. Şefkatle bakar. Onun gözünde yaşı kaç olursa olsun bir kız değil bir evlat, bir yavrudur.
Ama bazı kanı bozukluklar yok mu? Var. Ancak hareketlerinden belli eder. İstisnai bir durum bu.. Ve hastalık.. Tedavi edilmesi, edilmiyorsa itlaf edilmesi gerekir..
12 Yorumla- +1 yıl
Dinle bunun ne alakası var? Dinle o iş düzeliyor olsaydı tarikat yurtlarında tecavüz vakaları yaşanmazdı. Bu tür yönelimleri olanlar ya genetik ya da psikolojik sebeplerden dolayı bunu yapıyor. Ben genetik bozukluk olduğunu düşünüyorum ki gören de müslüman olmayan ülkeler baba kız alem yapıyorlar sanacak. Önce şunu bilin ahlak denilen şey sadece sizin dininizde olan bir şey değil, dünyada en ağır cezalar bu tür vakalara veriliyor. Bu insani bir şey ve akıl sağlığı ile alakalı.
- +1 yıl
@Nervous06 sizin din denince niye bir yerinize dokunuyor? orada sadece normalde örtünmeyi emreden din, baba yanında açık gezebileceğini söylüyor.
Bunun nesi seni rahatsız etti? Dinden korkmayın bu kadar. Normalde inanmayanları da kesin diyor ama biz şimdilik uygulamıyoruz
+1 yılTedavi olman gerekiyor bu kafa yapısındayken çocuk doğurma sakın ! Adama cinnet geçirirsin
202 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBen de kendi cocugumu öz babasiyla buyutemedim, guvenemedim. Ben de senin gibi dusunuyorum. Sadece kendi gozume guveniyorum. Esimden daha bebeklerim birkac aylikken ayrildim, ikizlerim suanda 15 yasinda ve babalari hep benim gozetimimde gordu. Hic kimseyle yeniden evlenmedim, ikizlerime hicbir erkegi yaklastirmadim. Ama benim gibi yapabilen zordur diye dusunuyorum. Ikizlerle babalarinin 12 yasindayken gorusmesinde cinlerim tepeme firladi. Adam kizima sarilir gibi yapiyordu , sudyeni var mı eliyle onu kontrol ediyordu. Kizim anlamadi ama ben gordum. Ve iyi ki yalniz buyutmusum dedim.
012 Yorumla
Soran+1 yılAma sen başta adamın ne olduğunu anladığın için korumak istemissin haklı olarak. burada herkes yargilamis ama kimse etrafın ne kadar kötü olduğunu farkında değil en yakinimizdakilerden bile zarar gelebiliyor en yakın arkadaşım bile öz dedesinin tacizine uğramış
Cevap sahibi+1 yılben sapikmi degilmi bilmiyorum, gunabini alamam ama sirt kismimizda sudyen kopcasi olur ya, eliyke birkac defa kizimin sirtini kontrol ettigini hissettim. tesadufte olabilir ama sariliyor gibi yapip boyle yapmasi, kendimi vicdanen hakli cikardi. ama bilemem yine de. ben guvenemedim. ama simdi beraber yasadigi kadin baska adamdan olma daha 3 yasinda ve ergen kiziyla ayni catiya sokuyor eski esimle.. kisilik meselesi belki de
Soran+1 yılAynen sen iyi olanı yapmışsın boş ver burdakikeri başlarına gelince gorcekler
Cevap sahibi+1 yılay insallah kimsenin cocugu kotuluk gormez❤ ama Allah onlari bizlere emanet etmis. Onlari korumamiz gerekiyor
Soran+1 yılAminn
- +1 yıl
Ulan siz manyak mısınız? Paranoyayla hayat mı geçer?
Bu, her insanın beni bıçaklama ihtimali, potansiyeli var diye sokağa çıkmamak gibi bir şey..
Asıl tedavi olması gereken sizlersiniz! Düşündüğünüz gibi olsaydı her kız babası, kızına taciz veya tecavüzde bulunması gerekirdi?
Sapkın zihniyetinizi, doğru yapıyormuş gibi haklı bulmaya çalışmayın! Gidin tedavi olun!
Cevap sahibi+1 yıl@__MütefekkirSeyyah sapkin zihniyet mi? Bakin, " babana bile guvenme" lafini biz uydurmadik. Annelik icgudusu var babalik icgudusu diye bir gudu var mi? yok.. Ben genelleme yapmadim. Ama annelerin ekstra dikkatli olmasi gerekiyor. Sorumluluk annede diyorum. Ben sahsen guvenemedim
- +1 yıl
Üvey babası ise bunu anlarım, ama öz babada da bunu ararsanız, bu dünyada yasanmaz
Cevap sahibi+1 yıl@__MütefekkirSeyyah oz babalarda neler neler yapabiliyor. ama ayni sekilde babalarin da dikkat etmeleri gerekir, cunku ne tuhaf anneler de var. Hem anneler hem babalar ekstra dikkatli olacak.."benim kocm/karim asla yapmaz"diyenlere gicik oluyorum, cunku sadece kendi gozune guvenebikirsin. Bakin ben tum babalar icin demedim. Ama kimin curukyumurta oldugunu anlamak zor, o yuzden dikkatli olmali dedim. Benim eski esim, ben hamile kaldiktan sonra uyusturucu kullandigini ogrendim mesela. Benden ailesinden ailemden saklamis. Boyle birine cocuk emanet edilir miydi? ben de yanimda gorme hakkini koydurdum, bunu ispatlayarak. benim yanimda gordu hep. kendi babalarina guvenemeyince elin adamina hic guvenilmiyor.
- +1 yıl
Böyle kötü alışkanliklari olana elbette güvenilmez.
Ama ömrünü ailesine adayacak adamları istisnalar için harcatmam
Cevap sahibi+1 yıl@__MütefekkirSeyyah kimse harcamiyor... herkes dikkat etsin diyorumki akli basinda anneler emin olun dikkat ediyir. Muge anli ne diyordu, bebeklerin altini babalari almasin.. hakli kadin... eskiden babalar hep mesafeliydi biraz, tabiki sevgi gosterirlerdi ama anne bakardi cocuklara. Kendi annem mesela, ben babamin bana cok da yaklastigini hatirlamiyorum. severdi ama mesafeliydide..
- +1 yıl
Yanlış. Bu büyüklerden çekindikleri içindi. Şimdi ise babasevgi kız için o kadar önemli ki, en ufak sevgi pıtırcığına aldanmasın diye dışarda
+1 yılÇok saçma bir düşünce. Bütün kız babalarını sapık mı zannediyorsun nedir? İki kızımla da annelerinden çok ben ilgilendim onları büyütürken, ikisinde de annelerinden fazla emeğim var. Babalar kızlarına çok düşkün olurlar, koruyup kollarlar, çok da severler. Bu sevginin içinde başka anlamlar aramak ancak hastalıklı bir zihnin tezahürü olabilir. Aynı kirli düşünceleri sen ve oğluna yakıştırsak nasıl olur?
31 Yorumla- +1 yıl
Kucağına almasın, dokunmasın ne demek ya? O çocuk nasıl bağ kuracak babasıyla? 10 yaşındaki küçük kızım hâlâ kucağımdan inmez, her fırsatta ona sarılırım, öpüp koklarım, o da bana yakın olmayı çok sever, durup dururken gelir sarılır. Bana da çok düşkündür. Bir baba çocuğunun, kız da olsa, erkek de olsa yakınlığından, onunla bağ kurmaktan mahrum kalmamalı. Öz evladına sarılıp onu öpüp koklayamayacaksa baba olmanın ne anlamı var?
Oldukça saçma bir düşünce. Gerçek bir Baba sana gerek kalmadan zaten Evladını zarardan sakınır, kirli zihni olmaz, Ailesini kollar sever. Ki Babasi tarafından sevilen Kiz Çocukları bilinen bir durum Yetişkinlikte toxik Erkeklerden uzak durmakta daha başarılı. O Baba sevgi eksiğini başkalarında aramadıkları icin.
16 Yorumla
Soran+1 yılDoğru evwt ama ortalık baba sıfatını kaybetmiş adamlarla dolu haberlerde görmüyor musun kaç öz baba kendi öz çocuğunu taciz etmis en yakinimda bile var arkadaşım kucucukken dedesi taciz ediyormus
Soran+1 yılTamam da ben nerden bilicem?
Soran+1 yıl@YongAh ya kes ya bacağınız b. ktan çıkmamış gelip burada ahkam kesiyosunuz
Aptal mısın o çocuk ile babası arasındaki nasıl bağ olacak babasız çocuk mu büyütüyorsun oldu olacak evleri de ayır malum odanın kilidini falan kırar baba ya sonuçta sapıktır belki.
Olmayan aklini bu sacmaliga yoracagina Bunun yerine çocuğuna en iyi baba olacak kişiyi seçmeyi dene nasıl uzak tutarım diye düşünmek zorunda kalmazsın. sen olmadığın zamanlarda onu koruyup sahiplenecek eş seç.20 Yorumlabu düşünce sanırım temelindeki düşüncenin yani erkeklerin sapık oldukları algısının en üst tezahürü. imkanım olsa dünyadan erkekleri ayırıp kadınların kıymetini anlamasını sağlardım ama:D neyse.
bence bu fikrin hastalıklı. psikolojik olarak tedavi görmeni tavsiye ederim. yapcaksanda böyle bişey sprem bank var ordan al bi sprem. baba maba yok. sende rahatla erkekte razı olsun mis. cocugu da babasız büyüt.
10 Yorumla
+1 yılKarşılaştığın haberlerden çok etkileniyor olabilirsin , nefromaninin ileri boyutlarını yaşıyor olabilirsin , geçmişinde bizzat yaşadığın veya yakınında yaşanan bir olaydan etkilenmiş olabilirsin. Bütün bu maddelerin çözümü için. Psikoloğa mutlaka ama mutlaka gitmelisin. Durumun gerçekten normal değil.
10 YorumlaBiraz ön yargılı düşünüyorsunuz. Bunun sebebi aslında anlaşılabilir. Şu an olmayan bir durum üzerine konuşuyorsunuz. İleride babası olacak kişi şu an yok bir bağlılığınız yok. Ona karşı hissiniz yok. Ama o duruma gelip artık yakınınız olduğunda durum çok değişecek ve bu düşünceniz kırılacaktır. Bu ise kadınların annelik hissinden ortaya çıkıyor ki bu çok normal. En korumacı annedir. Hissiniz garip değil ama bunun hakkında konuşmak için erken
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanlış bir düşünce acilen bu sorunlarından kurtul kızını emanet edemeyeceğin bir adamla evlenme mesela o adamı baba yapma en azından. Ayrıca evlendiğin adama kızını emanet edemeyecek kadar güvenmiyorsan oğlunu da o adama birakma. Ve acilen bir psikoloğa git
24 Yorumla
Soran+1 yılYapmam zaten güvenmediğim adamdan çocuk yapmam ayrıca haberleri izlemiyorsun galiba kaç baba var öz çocuğuna taciz eden
Cevap sahibi+1 yılHer erkek bir mi ona bakarsan kaç anne var sevgilisine çocuğunu boğduran burada bunları mı yarıştıralım kimse bir değil birinden kötülük görmek herkesten göreceğin anlamına gelmez ayrıca tanıdığın bir adamla evlenirsen bu duygu ve düşüncelerden çıkarsın zihniyetine güvenmediğin adamla senin ne işin var diye sorarlar.
Soran+1 yılMerak etme güvenmediğim adamdan çocuk yapmam
Cevap sahibi+1 yılİnsallah
+1 yılSoruyu okudum sadece gerisini okumadım bile saçmalıyorsunuz bir kız çocuğu en iyi babasıyla anlaşır çok haksızsınız çok yanlışsınız çok hatalı düşünüyorsunuz her herkeste aynı değildir neden böyle düşünüyorsunuz bilmiyorum okumakta istemiyorum belki yazdığınız ama gerçekten büyük boş yaptığınızı düşünüyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Okudum bildiğin saçmalamışsınız siz bir doktora gözük ya da da hiç çocuk mocuk doğurmayın siz kimse kabul etmez evlenmez sizinle böyle bir saçmalık yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen önce adam gibi bir erkek seçmeyi öğren 👍
Kaderde doğumda ölmekte var, sen ölünce seçtiğin adam büyütecek kızını. Saçma sapan şeyler düşünme, güzel düşün güzel olsun. Birde sakat kalıp çok daha beterini görmek zorunda kalabilirsin. O yüzden bu şeyleri hiç düşünüp çağırma, kız isteyen ve kız çocuklarını çok seven bir erkek bul.
10 Yorumla
+1 yılSen sağlıklı değilsin çocukluktan kalan bir travma var Sanıyorum üstünde Eğer sağlıklı isen bilgisizsin bunun ne kadar normal ne kadar anormal bir durum olduğunu ölçülerini fıkıh kitaplarından araştırabilirsin
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa çocuk için saçmalama çocuğu olacak da ben açıkçası hiçbir erkeğe güvenemiyorum. Benim gözümün önünde olmayan erkeğin ne tamam bilmediğim için sürekli kuruntu yapıyorum. Bu da benim sorunum herhalde cocuğa zarar verecek hele ki kendi çocuğuna zarar verecek kadar şekrefsiz olamaz herkesin harcı değil ama işte gözü dışarı kayabilir mi bilir güvenilir erkek dediklerimiz bile pok çıkıyor doyumsuzlar. Yapmasa da kötü bir şey bilmiyorum güvenemiyorum
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe tamam ne sensörlemiş Ne pokkkkk yediğini bilmediğim için
Psikolojik olarak rahatsızsınız. Sen nasıl anne olduğun kadar kendi yavrun ise babası da aynı kendi yavrusunu sevmeye hakkı vardır. Öyle dediğin düşünce olacaksa kesinlikle çocuk sahibi olmamalısın, çevrene ve en çok yavruna zarar vermiş olacaksın.
10 Yorumla
+1 yılTedavi al kanka. Git yat bir şey yap ne yaparsan yap ama evlenme sen üreme kanka. Kimse evlenmiş çocuk yapmış olmak için yapmıyor bunları. Güvendiğin ve çocuğuna gerçekten babalık yapabilecek birini tercih edebilirsin mesela ne dersin bu konuya?
10 YorumlaEvlenme o zaman @#k o cocugu yapan sadece sen degilsin ikiniz bu boku yiyip öyle yapıcaksınız ha onu geçtim sence cocuk 5 yaslarına gelince sormazmı benim babam neden digerleri gibi degil ilgi gostermiyo 15 yaslarına gelincede tiktokta bos beles videolar paylasıcak hadi onuda gectim adam zaten senin dediklerini yaparsa ya saftır ya da seni s***p bırakmak icin kullanmıstır kaçar gider cocugunla seni bırakıp e****korta seni napsın birisine güvenmiyosanız evlenmeyin kıssa ve net
21 Yorumla
+1 yılBen asla böyle bir şey düşünmem babamdan veya çevremdekilerin babalarından yanlış bir şey görmedim. Bir şey mi yaşadın ya da duyduklarından dolayı mı böyle düşünüyorsun?
20 YorumlaHiç sağlıklı bir düşünce değil. Babasından ona kötülük geleceğine dair en ufak bir şüphen varsa zaten yanlış kişiyi seçmişsindir. Babası yapmaz falan diyosun da baya baya korkuyorsun ve bu hiç normal değil.
00 Yorumla
+1 yılAcil olarak bir kliniğe git ve yardım al anlat durumu benim ruh sağlığım bozuk de tedavi olmak istiyorum de.
30 Yorumla
+1 yılSen çocuk yapma. Senin gibi zihniyettekiler de çocuk yapmasın
20 Yorumla
+1 yılO zaman evlenme, evlatlık al. Ama bu kadar paranoyaksan okula da gonderemezsin. Zaman kötü evet ama babaya da guvenirsin. Akrabalara ve komsulara güvenme.
10 Yorumla
+1 yılHiç bişey düşünmüyorum sadece evlenmeden evleneceğin kişiye benim böyle böyle bi hastalığım rahatsızlığım var de milletin başını yakma
128 Yorumla
Soran+1 yılAbi biraz empati kurun haberlerde öz kızına taciz eden o kadar baba var ki nasıl güveneyim olmaz ama yüzde 1 de olsa ya olursa?
- +1 yıl
Birader bu düşüncelerle ve şüphelerle hayat geçmez sana bol şans
- +1 yıl
adam olun da düşünmek zorunda kalmasınlar
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan ya o kadar cahilsin ki bütün erkekleri aynı sanıyosun galiba yazık senin kafana ayrıca adamlığı senden öğrenecek değilim yallah başka kapıya
- +1 yıl
sen önce konuşma tarzına bak
- +1 yıl
adam olsanız böyle olmaz
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan ne diyosun yalloş? Ne anlatıyosun olum benim yorumuma niye atlıyosun adamlığı konuşmayı senden mi öğrenecem amacın ne defol git diyorum sana niye polemik yapıyosun senin gibi insanlar dünyanın virüsü. Dediğim her şeyin de arkasındayım sen de anca bla bla bla laf olsun poşet dolsun teneke seni neyse hadi uzatma işine bak millete salça olma
- +1 yıl
maks türk erkeği zaten
- +1 yıl
seni banlatıyımda gör sen laf atmayı
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan Konuşacak kendini anlatacak veya düşünceni paylaşacak 3 kelimeyi bir araya getirip adam akıllı 3 cümle kuramıyosun geldiğindem beri tanımadan adamlığıma laf ettin konuşmama laf ettin bide cinsiyetçilik olarak bi kaç boş laf ettin. Her insan aynı değildir sen erkeklere de laf edemezsin kimin adam olacağına da karar veremezsin ge türk erkeklerine de laf edemezsin sen kimsin de türk erkeğine laf ediyosun haddiz seni. Hayatına giren her erkek seni çöp gibi kullanıp atmış diye her erkek aynı mı oluyo? Dediğim gibi senin gibiler virüs başka bişey değil. Bakalım kim kimi banlatıyo
- +1 yıl
boş değilim senin gibi laf anlamayana anlatmıyorum
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan Sen hangi hakla bu kızla arama girip bana saldırıyosun boş insan seni. Kızın soruna yorum yaptım dediğimin de arkasındayım da sen niye atlıyosun cahil seni. Sen kim oluyosun çöp seni , gelip beni tanımadan yargılıyosun virüs seni. Olum asıl sizden korkulur soruyu soran bir sen iki yazık kafanıza git muhattap olma benimle benim cevabına burnunu sokma kafa açıyosun yazık valla baban olsam utanırdım senden
- +1 yıl
yorum yapıyorsan görüşlere de açık olacan embesil
- +1 yıl
fazla kaşınma kazığı gtnesokarım senin düşük zekalı erkek müsveddesi
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan sizin zihniniz kirlenmiş kararmış. Miden bulandırıcı cahilin tekisin görüş ve hakaret ne diye ayıramıcak kadar eziksin. İşine gelmeyince küfür eden virüssün. Komedisin dckskckskckkdkcjdjckskjc üstüne kusacam defol git burdan
- +1 yıl
sayenizde karardı0ppu erkekler
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan O mevzu bahis erkekler de senin zihniyetin de işte anladın mı? Siz onlarla aynısınız bahsedilen konu ruh hastası, iğrenç, korkunç ve kirli zihniyetle alakalı bi konu ve sen herkesi bir tutarak ne kadar da benzer bi yapıda olduğun belli oluyo. Kız babasına sevdirmicem diyo bu ne kadar doğru bişey sen ne anlatıyosun bütün erkeklerin suç ne cahil fırlaması. Anan baban sana insanlık öğretmedi mi? Sen durduk yere beni tanımadan nasıl bana saldırıyosun birey zina seni. Adam olun diyosun adamlığı senden mi öğrenecem canım kardeşim. Sen hangi hakla beni suçlu pozisyonuna sokuyosun evladıma kanımdan olana zarar verecekmişim gibi damga vuruyosun münafık mısın sen? Terbiyeni bozma yoksa bende seni bozacam muhattap olma benimle yallah başka yorumlara virüs kendine de kötü bak eksilin biraz.
- +1 yıl
işte sende erkek olduğun için sende onlar gibi malnsapıkkaraktersizgöt birisin zaten konuşmadada karakterini gösterdin daha fazla kendini kanıtlamak için uğraşma
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan Hahahahahahhahaha komik bebe seni hadi yeter defol artık
- +1 yıl
espri anlayışın berbatmış yaşlı bunak seni
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan soytarı gibisin ya ona gülüyorum kendini ne hallere sokuyosun ona gülüyorum hadi koçum hadi aslanım ikile defol git kafa açıyosun 🤮🤮
- +1 yıl
kafan yok ki açalım
- +1 yıl
penceren kirliyse gökkuşağı bile yaramaz sana
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan ayy laflara bak sen dcjsjcskck olum o değilde bu söylediğin şey tamamen senin için geçerli penceren kapkara olmuş rezil seni. Hadi defooolll
- +1 yıl
o senin görüşün yaşlı
- +1 yıl
kalbin gibi gözlerinde kör
- +1 yıl
@DoğayıYokEdenİnsan allahım iyi ki yaşlıyım yoksa bende böyle ergen cahil gibi konuşacaktım senin adına utanıyorum iyi günler
- +1 yıl
ya sen baya malsın ama iyi ki genç değilsin
Çocuğumu emanet edemeyeceğim adamla değil çocuk yapmak, evlenmem bile.
20 Yorumla
+1 yılabla bu hastalıklı bi düsünce ben babasıyla en az benim kadar yakın olmasını isterdim
21 Yorumla- +1 yıl
kadının inceli de böyle oluyo demekki
Bu zihniyetini değiştirmeden
travmalarını onarmadan evlenme sakın.
Adamı da evlendiğine pişman etme.20 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 396 cevap paylaştı. İşte o sarigina sakalına tüm dünya hayvanlarının sictigi aşağılık deyyuslar nedeni ile bu düşünce oluşuyor.. Erkek gibi kültürlü bir erkek asla böyle bir şeyi aklının ucuna dahi getirmez.
00 Yorumla
+1 yılBabasız kızın adam olması zor
Ya çok fazla kendini erkeklere karşı kapatır
Ya da çok fazla açar
Ortalık malı olur
Erkeklerin ilgisine hasta olur00 YorumlaSapık babalar da var haklısın ama fazla güvensizlik paranoya yaratır. Saglikli değil dusuncen. Banyo ve tuvalet kısmında anne ilgilenmeli çocukla. Ama baba sevgisi de önemli çocuk icin
00 Yorumla
+1 yılNeden böyle bir düşünceye kapıldın anlamadım. Babası sonuçta, elbette kucağına alıp sevecek. Son zamanlarda ki olaylardan çok etkilendin sanırım.
00 YorumlaHaksızsın bi uzmandan yardım almalısın veya çocuk sahibi olmamalısın
31 Yorumla- +1 yıl
Bu zihniyetleri de kısırlaştırmak lazım köpeklerle birlikte
Gizli Üye(30-35)+1 yılNE? Teyzesine güvenemem amcasına güvenemem demeni bi ihtimal anlarım ama baba bu ya o da senin kadar ister çocuğu iyi olsun mutlu olsun. Onun dışında zaten çocukla en yakın olacak olan sensin her zaman gözünün önünde olacak.
10 YorumlaSenin zihninde ki kötü düşüncenin yok olması gerek, her erkek adam tecavüzcü sapık biri mi sence 🙄 bu kadar ön yargılı olmak nedir ya
10 Yorumla
+1 yılZihniyetleriniz keşke kapatılsa
60 YorumlaSanıyorum çocuğun yok olsa inan bana o 5 dk bakarken sana ne kadar değerli gelirdi tahmin bile edemezsin ama bu kafada isen evlenmezsin de
10 Yorumla
+1 yılSaçmalık. çocuk mocuk yapma. hatta, bi gün iktidara gelirsek hatırlat da, faz odasına alalım seni
10 Yorumla
+1 yılSaçmalık diyorum ne dicem çocuk babasız olmaz hele kız çocuğu babasına aşıktır bir kere... Adam çocuğun babası vermem de ne demek
10 Yorumla
+1 yılKızını emanet edemiyeceğin birinden neden çocuk yaparsın ki
20 YorumlaSen bu kafayla çocuk yapma çocuğuna acıdım şu an çocuğu heba edersin sen çocuğa yazık olur
20 Yorumla
+1 yılerkek çocuğu bir süre sonra evde köpek besliyormuşsun gibi oluyormuş arkadaşlar söylüyor bencede öyle
00 Yorumlane sapık bir insansın sen öyle? bence sen çocuk yapmamalısın. veya sperm bankasından alıp hollandada doğur kendi başına bak...
00 Yorumlabu mantığa göre erkek bebeği de senden uzak tutmak gerekmiyor mu?
babası kadar sende risk teşkil ediyorsun...
00 YorumlaKötüyü çağırmayın. Güvenmeyeceğiniz insanla evlenmeyin. Kötü düşüncelerden kurtulamıyorsanız doktora görünün.
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı. ilk saçma geliyor ama haklısınız. ne olursa olsun insanın içi rahat edemiyor çocuğu olunca çok korumacı oluyor
00 YorumlaO zaman erkek çocukları da annesine emanet edilmemeli bu bakış açına göre. Bence yanlış bir düşünce.
10 Yorumla
+1 yılRuh hastasısın kimseye zarar gelmemesi için kapatılman lazım
10 Yorumla
+1 yılUzun uzun yazmak isterdim ama algı yeteneğin olduğunu sanmıyorum o yüzden sen bence hiç çocuk yapma.
10 Yorumla
+1 yılO zaman sen meryem ana misali tek başına yap çocuğu babası olmasın
10 Yorumla
+1 yılGüvenmediğin birinden çocuk yapma böyle düşünüyorsan
10 Yorumla
+1 yılçocuğunu emanet edemeyeceğin adamdan çocuk yapmaman gerektiğini düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılSapkın zihniyetini erkek üzerinden tatmin etmeye çalışma.
Kaldı ki bu zihniyetle zaten bir adama güvenip çocuk yapamazsın.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s +1 yılBu şekilde güvenmediğin insanla hayatını birleştirmemelisin bence.
10 Yorumla
+1 yılSağlıksız bir düşünce yapısı! Hiç çocuk yapman daha mantıklı!
10 YorumlaDetayı okumadan söylüyorum diyerek emanet etmek için sen çağırıcaksın.
14 Yorumla- +1 yıl
Oku bence
- +1 yıl
Onu demiyorum emanet edemem tarzi korkuları var. Sapkınca bir düşünce
Gizli Üye(25-29)+1 yılKucağına çocuğunu vermeyeceğin adamın altına yatıp ona ait bebeğide doğurma kötülük eden herkese her zaman eder
20 Yorumla
+1 yılEvlenme o zaman. Sağlıklı olmayan bireyler evlenmesin. Her açıdan.
00 Yorumla
+1 yılŞaka falansa gülelim bence (!) Bu nasıl bir düşünce. Ebevynlikten uzak durun bence.
10 Yorumla
+1 yılNe saçma bir şey o zaman kimsenin kızı olmasın
00 Yorumla- Devamını Gör (72)
Devamını Gör(117)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Bir gün kızım olursa babasına emanet edemem, içim rahat etmez. Haksız mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer