Tavuğa köpeğe tecavüz edilen bir dünya ya çocuk getirmek sizce ne kadar doğru?

Eskiden çocuğum yok (eşim biz 1,5 yıllık evliyken vefat etti) diye üzülürken şimdi şükretmeye başladım keza arkadaşlarımda çocuğum olmadığı için beni şanslı görmeye başladı. Sizce tavuğa köpeğe tecavüz edile bir dünyaya çocuk dünyaya getirmek ne kadar doğru? Bu dünyaya bir çocuk getirmek ister miydiniz? Ben artık istemiyorum
Tavuğa köpeğe tecavüz edilen bir dünya ya çocuk getirmek sizce ne kadar doğru?
Tavuğa köpeğe tecavüz edilen bir dünya ya çocuk getirmek sizce ne kadar doğru?
Cevapla