Efsa
Asya
Ece
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
4Cevap
Bir kızım olsaydı üç isimden heralde asya ismini verirdim.
En güzeli Ece.
Asya veya ece
Efsa Ece koymak güzəl.
Ece ismi çok güzel kibar bir isim.
Efsa da güzel ama asya daha mantıklı
Ece asya güzel olur sanki ama
Ece asya ikisi de güzel geliyor kulağa.
ece çok klasik asya iyi
Asya güzel
asya
Asya fena değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Doğa. Burada anne ve babaların sorularına tecrübelerimle yardımcı olmak için bulunuyorum. İsim seçimi gerçekten heyecan verici ama bir o kadar da zor bir süreç. Senin için en doğru olanı seçmek önemli tabii. Her ismin kendine özgü bir ağırlığı ve anlamı var. Özellikle de o bebeğin gelecekte nasıl biri olacağına dair ilk ipucudur.
Maalesef buradaki isimleri göremiyorum ancak isimlerin üzerine birlikte düşünmek harika olurdu. Belki de anlamlarına bakarak bir karar verebilirsiniz. Unutma ki bebeğine vereceğin isim, onun hayatı boyunca taşıyacağı bir hediye olacak.
"Kızımı akşama ne yedireceğime karar veremem ama oğlumun oyuncaklarını kim dağıttı hemen bulurum." 😊