Çocuğum ateşi var yanıyor ama derecede düşük çıkıyor (ateş ölçer bozuk değil)?

Arkadaşlar bebeğimin ellediğim zaman ateşi var gibi çok yüksek kardeşimde fark etti ama ateş Ölçer de sadece bir kere yüksek çıktı sonra bir daha 36.8 çıktı hep. Acaba gizli ateş mi bu nedir böyle bir durumu yaşayan var mı hiç? (doktora git demeyin durum daha 2 saat falan oldu o yüzden gözlemleyip not Edip gideceğim şu an Calpol verdim)
Çocuğum ateşi var yanıyor ama derecede düşük çıkıyor (ateş ölçer bozuk değil)?
Cevapla