Hamileliğimi sonlandırmam mı iyi olur yoksa babasına söylemem mi?

Merhaba lütfen yargılamayın zaten kafam allak bullak sadece bir fikire arkadaşa ihtiyacım var. 21yaşındayım ve daha sevgili olmadığım halde hamile kaldım bu sabah öğrendim ve ne yapacağımı bilmiyorum aldırmak istiyorum ama kıyamıyorum o adama söylesem ya istemese evlenmese tek başıma büyütmek hiç istemiyorum babasız olmasını istemiyorum çok kötü aradayım ne yapmam lazım benim nolur yol gösterin bana
Hamileliğimi sonlandırmam mı iyi olur yoksa babasına söylemem mi?
Cevapla