İkinci çocuğu ilk çocuğun kaçıncı evresinden sonra düşünmeliyiz?

Şu aralar hayatımda ki en büyük problemin ana sebebini sizlere danışmak istedim. Benim ve erkek kardeşimin arasında bir yaş var. Ben dört aylıkken annem erkek kardeşime hamile kalmış. Ve hamileyken bebek emzirmenin iyi olmadığını duyduğu için beni dört aylık iken sütten kesmiş. Mamalar ile büyümüşüm.
Uzmanlar en az iki yaşa kadar anne sütü ihtiyacından ve ileri ki yaşlarda hastalıklardan koruduğunu söylerler.
Benim ailemde sırf ikinci çocuk için bir bebeğin geleceği ile oynamışlar.
18 yaşındayım ve bağışıklılığım, vücut direncim ve vitaminlerim yerlerde. Bu genç yaşımda sayamayacağım kafam rahatsızlığım var.
Ben bu anne sütü eksikliğinden olduğunu düşünüyorum.
Yani bence sırf kendini düşünerek çocuk yapmamalısın.
Yani ilk çocuğuna yeterince anne olabileceğini okeyledin de mi ikinci çocuğu yaptın.
Hele de bir bebek daha konuşmaya yürümeye başlamamışken sen hamile halinle nasıl bebek bakabileceksin. İkisine nasıl yetebileceksin bunları düşünmeden çocuk yapmanın bencillik olduğunu düşünüyorum.
Yani onlar ikinci çocuk yapacaklar diye bir sürü sıkıntı ile mücadele ediyorum. Heryerim ağrıyor. Vitaminlerim yerlerde ve düzeltemiyorum.
Değer miydi ya?
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Sizce ikinci çocuk ilk çocuktan ne kadar sonra yapılmalı?
İkinci çocuğu ilk çocuğun kaçıncı evresinden sonra düşünmeliyiz?
Cevapla