Karım bebeğini düşürdü karnında. Durmadan ağlıyor ne yapmalıyım?

Bebek de istemiyorduk aslında hamile kalmış. Bebek düşük olunca kaç gündür kendine gelemedi aşırı duygusal hormonlarından herhalde. Diyorum tekrar yaparız üzülme gene de ağlıyor. Ne yapmalıyım?
Karım bebeğini düşürdü karnında. Durmadan ağlıyor ne yapmalıyım?
Cevapla