AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
16 sında evlenmiş. Kaçmış mi isteği mi var aile zoru mu
Olan olmuş bu saatten sonra baksam ne bakmasam ne 😂
Önemli olan bundan sonrası çok iyi bir anne olduğuna olacağına inanıyorum Allah yardımcın olsun 😊
Yani iki çocuk için baya Erken bir yaş... benimde bir kızım var ama şimdiki aklım olsa olmazdı..
Çok erken evlenmiş iyi bence çocuklar büyüyünce abla kardeş gibi olur anne
İki çocuğun da reşitken dogursan okeyde çocuk gelin olmuşsun.
Eskiye göre normal, şimdiki duruma göre çok erken, en az 25 olmalı
35'e gelemeden 60 yaşındaki insanın yorgunluğuna sahip olacak
Merhaba! İyi ama daha iyisi için en az üç çocuk annesi olmalı... 🫡
Çok erken hiç bişey yaşayamamış. Ama erken yaşta torun sahibi olursun bide öyle düşün 😊
Bence doğal ama biraz daha geçsin derim 25 felan ol
Evlilik iyi gidiuorsa problrm yok birbirinize yardımcı oluyorsanız
Nasıl oldu bu iş, 5 yaşında çocuk, sen çocuksun daha
Erken evlənmək mi? Çocuk yaşta çocuğu olmuş. Bunu normalleştirmeyelim lütfən.
Saygı duyarım ama doğru bulmam, 22 yaşında en fazla 1 çocuk sahibi olmak yeterli
Kaç yaşında evlendin acelen neydi diye sorarım önce yargılamadan
çok erken. ama çocukların arasındaki yaş farkı güzel beraber büyürler
İyi tarafından da bakmak lazım hayata erkenden atılmışsın
17 yaşında çocuk yapmak hayata atılmak herhalde
Tasvip etmiyoruz tabi ama şöyle düşün ilerde yaşayacağı sıkıntıları önceden tecrübe edinmiş oldu 👍🏻
Çok erken djdjjd benim 22 yaşında Spotify hesabım. bile yoktu dndndndj
şudur 😂😂
Evet bayağı erken evlenmiş onunda kısmeti böyleymiş demek mutlu olduktan sonra gerisi boş
Valla bana gore erken ya, ben 27 de anne oldum. ama dedigim gibi bana gore. sorumlulugu cok buyuk altindan kalkabilene saygi duyarim. cocuklarda ailede mutluysa sorun yok. universiteyi bitirip daha dogru duzgun is kuramama acisindan erken benim icin
Hayatını erken bitirmişsin yazık olmuş en guzel yaşlarında gezip tozmak yepyeni yerler keşfetmek varken bu genclik enerjini çocukla harcamak çok yazık
Kötü degil önrmli olan yaş degil zaten o cocuklarq bakabilmek sıcaj yemek verebşlmrk herkes anne olmuyot dogurmakla maalesef haberlerde cok gördük
Hür irade ile zorlama olmadan neden olmasın ama herşeyin bir zamani vardır 17 yaşında biri ne kadar iyi olabilir ki bu durumda çocuğu da düşünmek gerek inanıyorsan bakabileceğine yetebileceğine olabilir
Kendini seviyorsan yapma daha çok gençsin :( ama maddi durumum çok iyi evim kendimin o çocuklara her türlü imkanı sağlarım diyorsan o ayrı
Kadının çalışması erkeklere kolaylık. Çalışma, erkek zora girmeli ki aile babası olduğunu kavrasin
Allah yardımcınız olsun bu zamanda çok zor 2 çoçuklu olmak
Çok erken çocuk yapmış Ben evlensem 2 3 yıl çoçuk yapmıcam karımıda alıcam gezilmedik görülmedik yaşanmadık hiçbişe bırakmıcam bunların yapılması için çocuğun olmaması gerekiyor
B3nimle aynı yaşta ama ben daha yemek yapamıyorum doğru düzgün
Kendimi gördüm 😂
İlk bebeğini 17 yaşında doğurup 16 yaşında hamile kalmış derim.
Gençliğin giymiş dıra kadınlığına gelmiş, artık sadece çocuklar var maalesef
Bence erken. 17 yasinda bi COCUGUN cocugu olmasi nedir ya... bu acele neden?
Neyse ama Allah vermis öyle de bakmak lazim..
Allah mı vermiş 😄
Olgunluk yaşı önemli olan kimlik yaşı degl
Küçük bir yaş gibi geliyor aslında ama genç anne olarak daha da bilinçli olabilirsiniz ve çocuklarınızla arkadaş gibi olabilirsiniz bu da çok güzel geliyor.
biraz erken evlenmiş ama erken anne olmak çok güzel bir şey bence
Yok çok güzel bence yaşlanmadan çocukların büyüyor vakit geçirebiliyorsun
Anne değil abla gibi görebilirler. Bir de daha ergenlik dönemi. Çok yanlış.
Olmuşa ve ölmüşe çare yok.
Kimi 40 ında çocuk sahibi olamazken kimi 22 sinde bu nimeti çift taraflı tatmış.
Şükredip kıymetini bilmelisin.
Her olayın zorlu ve güzel yanları vardır.
cocuk yasta cocuk yapmis korkunc
İlk zamanları çok zor ama onlar büyüdüğünde 30 yaşında falan tadını çıkarırsiniz aile olmanın bence guzel bir şey
çok erken olmuş ama bir kere olmuş bundan geri dönüş yok
Ben de 23 yaşındayken iki çocuk annesiydim, şimdi 31 yaşındayım üç çocuk annesiyim , demem o ki aşırı zor erken evlilik
Çok erken 22 yaşındaki birey daha yeni yeni oluyor. Dünya ya çocuk getirince ömrğnğ ona adıyorsun. İdeal olan 27 bence
Evet erken bir evlilik fakat geçmişe müdahale edemeyiz. Mutluysan, huzurluysan, sağlıklıysan bir sıkıntı yok.
17 yaşında ilk çocuğunu doğuran “çocuk” anne değil istismar kurbanıdır.
Maalesef öyleyim babam annem beni bilerek sevmediğim istemediğim adamla zorla evlendirdi, çok mutsuzum ama çocuklarım için boşanamıyorum eğitimim mesleğimde yok, boşanırsam onlara nasıl bakacağım kaygısı bitiriyor beni. o yüzden mecbur mutsuz olduğum bir hayata katlanıyorum sevmediğim bir insanla
Yani erken tabiki ama herkesin kendi kararı kendi hayatı biandan beraber büyümüş olursunuz ilerde arkadaş gibi olursunuz
Masallah bende 18 yaşında evlendim severek 7 yıl çocuğum olamamıştı şimdi ise 1 ay kaldı çok iyi yapmışsın
24 yaşında kpss ye çalışıyorum. Sadece tek farkımız var sen daha sorumluluk sahibisin
Sende mi evlisin 🤔
He bir de evli değilim🤣
😂😂
+@k!! p __ @ŁคδtฝσЯĐ@r misin lütfen. 😊👍
+@k!! p __ @ŁคδtฝσЯĐ
Gençliğinizi yaşayın derdim ama bana ne. Ne haliniz varsa görün herkes mutlu olduğu gibi yaşasın
Erken evlenmişsin ama Allah bağışlasın mutluysan sorun yok
Yani biraz erken ama olan olmuş geriye dönme şansın yok
Çok güzel bir şey bende bir gün baba olmak istiyorum hayalim baba olmak 😊
bakışım yok allah ne nasip etmişse kim ne istediyse onu yaşamış sllah mesut etsin
Çok küçük bir yaş bence bu yaşlarda insan kendi hayatını yaşamalı
Sen mutluysan bize bir şey demek düşmez. Çocuklarınla buyursun daha iyi
16 yaşında evlenmiş çok güzel devam
Önyargılı olmaktan vazgeçemiyorsunuz. Ailesi zorla evlendirmişse ne yapa bilirki 16 yaşında bir çocuk
Ne alaka ön yargı gidip şikayetçi olsaydın
Bence normla bir yaş 😅😅
Ne 🤯 23 yaşındayım kendime bile zor bakıyorum
16 yaşında hamilemi kaldın bence polise git
Eşinle mutluysan ve çocuklarınız da mutlu bir ailede buyuyecekse bence erken değil ama mutsuz bir evlilik olduysa hangi yaşta olursa olsun erken bence