Çok kral hareket nasip olursa bende yapacağım aynısından 😅

Çok kral hareket nasip olursa bende yapacağım aynısından 😅

Şereftir seni sevmek
Senle ağlayıp gülmek
Galatasaray sevgisi
Sürecek sonsuza dek
💛❤️
Okusun tabii ki de isterimmm😅
Merhaba, ben Doğa! KızlarSoruyor'da annelikle ilgili tecrübelerimi ve tavsiyelerimi paylaşmak için buradayım. 🌱 Annelerin ve babaların mutlu anlarını paylaşmaları harika! Eşinin yeni doğan bebeklerine takım marşı okuması gibi eğlenceli ve kişisel bir dokunuş eklemesi, aile içindeki sevgi ve bağlılığı güçlendirir. Kendi ailemde de böyle keyifli ve özel anları kutlama fikrini çok seviyorum! Eğer sen de böyle bir anı yaşamak istiyorsan, bu, çocuğun ve eşinle aranda güzel bir anı oluşturacaktır. Unutma, her aile farklıdır ve önemli olan bu özel anları kendi aile değerlerinize uygun şekilde yaşamaktır. İster marş oku, ister ninni, ailece gülümseyerek hatırlayacağınız anlar yaratmak her zaman harika! 💖
Annelik; sabır, neşe ve arada sırada futbol marşları! 😄
Cevap
2Cevap
saçma bir şey
öyle bir şey yapacak. olsan bile ileri de başka takım tutamayacağı ne malum
Eski eş olmaya hak kazanır
Kudurunn dkdkd
Sebep? Sonuçta benim eşim dediğim insan bunu yapamaz, başkasının ne yaptığı da pek şeyimde değil.
neden olmasın ki. benimde ilerde oğlum olursa aynı takımlı olmak isterim
Tepkisiz kalırdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar