Erkek arkadaşımdan hamile kaldım. çocuk aldırılmalı mı yoksa sırf çocuk oldu diye onun her kötülüğüne katlanmak zorunda mıyım?

Yardım edin, çocuk nasıl aldırılır onu bile bilmiyorum. Pislik demişti ki içine bos. almadım, yalan söylemiş evlenmek zorunda beni bırakmak için. Şimdi hamile olduğumdan dolayı sanıyor ki ben artık ona mecburum bana resmen köpek gibi davranıyor. Çocuğu aldıramayacağımı sanıyor , ne yapayım
Erkek arkadaşımdan hamile kaldım. çocuk aldırılmalı mı yoksa sırf çocuk oldu diye onun her kötülüğüne katlanmak zorunda mıyım?
Cevapla