Kızlar, 30. Haftam bitiyor erken doğum riskim vardı sizce doğum yaklaştı mi?

  • 30. haftam bitiyor erken doğum riskim. Vardı 1 cm açıkla yattım ilaçlarla bir problem yok denildi eve gönderildi Fakat eve geldiğimde sancılarım çok vardı. Kaynanam kontrol ettiğinde bebek ters dönmüş dedi yani attığı tekme rahim tarafimda hissediyordum Karnımda sancılar yanma batma gibi hala oluyor ne kadar duzeldimde desem ama altt tarafimda hala zonklamalar oluyor akintilarimda bu şekilde geliyor yani kan lekeleri şekilde bende tedirginim doğum yaklaştığını nasıl anlarım acaba?
Kızlar, 30. Haftam bitiyor erken doğum riskim vardı sizce doğum yaklaştı mi?
Cevapla