Evlenince hemen doğurmak beyinsizlik göstergesi midir?

Evlenir evlenmez çocuk doğran kadınların zeka ya da beyin kullanmadıklarını düşünüyorum.

Zaten adamı doğru dürüst tanımadan evlendin. Aynı çatı altında 2 sene geçir bakalım bundan çocuk yapılırmı bi gör dimi?

Peki sizde doğru düzgün tanımadığınız insandan çocuk doğurmak beyinsizlik göstergesi mi?

Evet kesinlikle beyinsizlik göstergesi
Hayır çocuk doğurmak kadının birincil görevidir
Hayır çocuk doğurmak için zaman kriteri konulamaz.
Hayır kadın artık kocasının malıdır kocası ne isterse yapmalıdır.
Hayır makina bu zamana kadar çalışmamış hemen test etmek lazım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evlenince hemen doğurmak beyinsizlik göstergesi midir?
Cevapla