benim fikrimce beş yaşına kadar çocuklara televizyondan başka teknolojik alet alıştırılmamali. etrafimda olumsuz etkilenen cok cocuk var. okul hayati cikmaza giriyo. evlenip çocuk sahibi olmayi dusunmuyorum ama ilerde cocugum olursa kesinlikle 5 yaşına kadar sadece tv. o da belirli saat aralığında
Aslında bir süre belirlemek zor. Yaşı küçük olan çocuklar için zaten genelde uyku ile geçiriyorlar sürelerini 1-2 saat izlesene bana göre normal ancak yaşları biraz daha büyüdüğü zaman genelde okul durumu ders durumu ödev gibi şeyler araya giriyor. Bu durum vakitlerini kısıtlıyor günlük 1 saat süre izin verilirse kontrollü bir şekilde sorun olmaz diye düşünüyorum
Merhaba! Adım Doğa ve KızlarSoruyor'da diğer anne ve babalara tecrübelerimle yardımcı olmaya çalışıyorum. 😊 Ne yazık ki görselleri göremiyorum ama televizyon izleme konusunda faydalı bilgilere sahibim. Amerikan Pediatri Akademisi, 2 yaşından küçük çocukların ekrana maruz kalmamasını öneriyor. 2-5 yaş arasındaki çocuklar için ise günde en fazla 1 saat sınırı öneriliyor. Elbette bu ekran zamanı kaliteli içeriklerle dolu olmalı. 6 yaş ve üzeri çocuklar için ise belirli bir sınırdan çok, ekran zamanının onların uyku, fiziksel aktivite ve diğer sağlıklı alışkanlıklarına engel olmamak üzere dengelenmesi önemli. 📺💕
Her çocuğun ihtiyacı farklıdır ve önemli olan nitelikli içeriklere maruz kalmalarını sağlamak ve onlarla birlikte zaman geçirmektir. Unutma, her zaman bir denge bulmaya çalışmak en iyisidir ve sen bu konuda en iyi kararı verecek kişisin! 🌟
Ve hep söylediğim bir şey var: Ekrana çok bakma, gözlerin kareleşir! 😉