Benim gibi ön yargılı, kendisini sevmekte zorlanan, çoğunluğa göre biraz daha az sosyal, takıntılı, çok düşünen, inatçı, sabırsız vs olmasa daha iyi olur. Diğer tüm tatlı özelliklerimi alabilir. Benim gibi düşünceli olsun, merhametli olsun, anlayışlı olsun az biraz da vefalı olsun.
Dudakları burnu gözleri bana benzesin isterdim. Saçlarım ince telli. Çocuğumun saçları kalın telli olsun isterdim. Fiziğini benden alsın. Vücut şekli boyu bana benzesin. Duygusallığı bana benzemesin ama kalbi benim gibi iyi olsun merhametli olsun. Bu kadar 😀
Ben hep kızım olsun isterdim, tabi her şeyden önce sağlıklı olsun. ama fiziksel görünümü hiç önemli değil. kişisel özellikleri de benle annesine benzesin biraz ondan biraz benden. ama kendisi olsun hep
Dış görünüş olarak gözleri bana benzesin isterdim. huy olarak ise yardımsever, Hayvansever ve anlayışlı oluşum. Bazen gözüm kara oluyor bu özelliği bana çeksin istemem