+1 yılEvet, anne olmak istemek oldukça doğal bir duygudur ve yaşınız genç olsa bile bu duyguyu hissetmek son derece normaldir. Her bireyin anne olma isteği ve zamanlama tercihi farklıdır. Bazı insanlar daha genç yaşlarda anne olmak isteyebilirken, bazıları için bu istek daha ileri yaşlarda veya belirli bir hayat aşamasında ortaya çıkabilir.
Bekar olmanız, anne olma isteğinizin geçerliliğini veya gerçekliğini etkilemez. Anne olmak istemek, birçok kadının yaşamında doğal bir arzu olarak ortaya çıkabilir. Ancak, anne olmak önemli ve hayatı değiştiren bir karar olduğundan, bu duyguları ciddi şekilde değerlendirmeniz ve ihtiyaçlarınıza, hedeflerinize ve yaşam tarzınıza uygun bir plan yapmanız önemlidir.
Eğer anne olma isteğiniz varsa ve bunu gerçekleştirmek istiyorsanız, bekâr olmanız veya genç yaşınız bunun engeli değildir. Gelecekteki planlarınızı şekillendirmek ve anne olma isteğiniz doğrultusunda hareket etmek için bir ilişki kurma veya doğurganlık seçeneklerini araştırma gibi adımlar atabilirsiniz. Önemli olan, bu kararları dikkatli bir şekilde düşünmek ve kendinize en uygun olanı bulmaktır.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuk yapmak için, evlenmen gerek. Saf ve kadınlar tarafından talep görmeyen erkekler, kolay kolay evlenir. Maddi durumu iyi saf erkek bulup, baştan çıkarıp evlenmeye bakacaksın. Ama sen, böyle erkek ister misin? İlk başlarda parası çekici gelir ama sonra sevmediğin için çileye dönüşür. Kadınlar tarafından talep gören erkek de öyle kolay kolay evlenmiyor.
Bu durumda , erkek türlerinden bahsedersem; daha net anlaşılır
Abaza erkeklerin yoğun oldu toplumumuzda yoklukta olan her erkek , seks yapan kadının her hatalarını görmezden gelir. Ancak erkeklerin çoğu talep görmeyen erkek olduğundan, alfa ve beta ayrımını bilmemiz ve ona göre; erkeklerin hareket etmesi lazım. Detaylı olarak şöyle açıklamamam gerekirse;
Kadınlar, alfa erkeklerden hoşlanır. Alfa erkek kavramı : özgüvenli, kendi işinde genelde başarılı, toplumda saygısı olan , hem evde hem de dışarıda kadınını gururlandıran ve kadını koruyabilecek kadar güçlü erkeklere denir. Alfa erkekler, kadına gerekli saygı dışında hiç bir değer vermezler. Kadınlar da yönetmeyi değil, yönetilen olmayı sevdiklerinden alfa erkeklerle ;hem evlenmek hem de flört etmek isterler. Alfa erkeklerin temel çekici özellikleri: Yüksek özgüvenli olduğunu kadına hissettirtmek, kadını etkileyene kadar mesajlara bir saat geç cevap yazmak, bir çok sevgilinin olduğu süsü vererek kadına kıymetini bildirmesi, topluma karşı sert ama kadına karşı normal arkadaş olarak olarak davranması , özel günler haricinde hediye almaması , büyük hatalarını affetmemesi ve kendisine saygısızlığa izin vermemesi vs vs. İşte bu özellikler, alfa erkeği çekici kılıyor
Şimdi gelelim Beta erkeklere... Beta erkek: ezik, itici, özgüvensiz , kendi işinde bile çoğunlukla başarısız ve bu yüzden evlenecekleri kadın tarafından ( genelde evlenmeden birliktelik yaşayamazlar) sürekli aldatılıp milletin ortasında hakarete maruz kalan erkektir. . Beta erkeklerin en temel özelliği eşine, annesinden daha çok değer vermesidir. Bu yüzden kadınlar, beta erkekleri güçlü görmezler ve hep saygısız olurlar. Çünkü güçlü erkek , kadınını annesine saygı duydurabilecek erkektir. Yani Beta erkekler genelde özgüvensiz ve zayıf olduklarından, kadını koruyamazlar. Sadece maddi durumu iyi ise, kendisinden düşük seviyede bir kadınla evlenebilirler. İstisnalar olabiliyor ama istisnalar genel kuralı bozmaz. Zaten erkeğin , flörtte temel hataları; bunların aksini yapmasıdır.
Tecrübelerime göre Beta erkeklerin mutlu flört ilişkisi olmasa da mutlu evlilik ilişki yaşaması şöyle mümkündür; evleneceği kadın kendisini seviyorsa ve bakireyse ancak böyle iyi evliliği olabilir. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamayacağından; bakire olmayan kadınlarda olduğu gibi eski alfa erkeklerini özlemesi mümkün değil.. Bu durumda erkeğin de cinsel gücü iyi ise; beta erkek ancak evlilikte mutlu olabilir. Yoksa evlilik öncesi hiç bir kadın, beta erkekle seks yapmaz. Belki çok zenginse , kadına fena para harcıyorsa ve kadın da evlenmek istemiyorsa ; elinde tutmak için nadir de olsa seks yapıyordur. Çünkü kadınlar, sevmedikleri erkeklerle çok seks yapmazlar. Sus payı olsun diye sömürebildikleri sürece, haftada bir ancak..
Beta erkeği itici yapan özellikler ise: alfaların tersini yapmasıdır.
Betanın bir üstü , sigma erkek var bir de. Sigma erkek; hanımcı değildir, alfa erkeklerin tüm özellikleri taşımadığından kadınlardan alfalar kadar talep görmez, ancak herkesle birlikte olmayan kadını da kendine çekebilecek alfa özelliklerine sahiptir, orta özgüvenlidir, orta cesurdur, uzun ilişki tercih eder, uzun ilişkide olduğu kadın sigma erkekle seks yapar ve bu kadınla ilişki devam ettikçe sadık kalır. Ancak Sigma erkek, en az olan erkek çeşididir. Zira kadına ulaşabilen erkekler, genelde alfa olup tek kadınla yetinmezler. Ama betalar, genelde alfa olamaz. Ancak sigma olabilir , en fazla. Yani sigmalar, betaların evrim geçirmiş halidir. Zira alfa olunmaz, alfa doğulur. Sigma erkeklerin evlilikleri ise, genelde güzel olur. Tabi kendisini seven kadınla evlenebilirse. Zira pek talep gören erkek olmadıklarından, kendisinden kötü maddi duruma sahip bir kadın mantık evliliği yapmak isteyebilir. Bu durumda kadın bakire değilse, kendisiyle aynı maddi durumda bir kadınla evlilik yaparsa; kendisini seven kadınla evlilik yapmış olur ve kadın ona sadık kalır. Çünkü bir kadın kendisiyle aynı statüde bir erkekle, aşk evliliği yapar. Mantık evliliği, yüksek statüde olan biriyle yapılır
30 Yorumla
+1 yılSizdr annelik iç güdüsü yuksek ve cocuksu. ornek verecek olursam küçük bir cocugun büyüyünce ne olacaksin sorusuna verdiği cevap tan bir tik üstünde hisleriniz muhtemelen bu duygunun sizde aşırı olmasının nedeni yeni doğum yapan birinin aşırı ilgi görmesinden etkilenmiş olmalısınız büyük ihtimallede o ilgi sizi cezbetmiş olabilirEvlilik çok ciddi ve önemli bir adımdır sırf bu istek üzerine evlilik kararı almayın aynı siz nasil anne olmak istiyorsanız eşiniz icinde cocuguma mükemmel bir baba banada harika bir es olur vasfıyla tercih yapmanızı öneririm. INŞALLAH diyelim zamanı geldiğinde mutlu bir yuvanız ve 3.5 çocuğunuz olur
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnne olma isteği normaldir ve herkes için farklı nedenlere dayanabilir. Evlenme isteğinizin yaşınızla ilgili endişelerle ilişkili olması da oldukça doğal. Ancak, anne olma ve evlenme isteğiniz arasında bir bağlantı olmayabilir. Bu duyguları anlamak ve ele almak için kendinizle dürüst olmanız önemlidir. Gerektiğinde bu duyguları bir terapistle de paylaşabilirsiniz.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evet normal. Kadınların genelinde bir anaclik var zaten
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılNormal evet
00 Yorumla
+1 yılGeçenler de bi haber gördüm ailesinden habersiz çocuk yapmış banyo da doğurmuş ve evin boşluğuna atmış camdan fırlatmış sanki futboö topu... Bir canı dünyaya getirmek kolay bir şey önemli olan iyi bir anne, baba olmaktır çok istiyorsan başlangıç seviyesi olarak kedi alıp besleyebilirsin tabi kii ömürlük olacak oda can sonuçta.🤞
31 Yorumla- +1 yıl
Töbeler olsun
+1 yılYaşının genç olması evliliğe mani değil. Buluğa girdikten sonra evlenmek gerek zaten. Bu a*tal kafirler buna yobazlık diyor lakin kendileri o yaşlarda zina ediyorlar. Zina edince "çağdaş", evlenince "yobaz" diyen ap*al sürüsünden başka bir şey değiller.
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 427 cevap paylaştı. Senin yaşlarda hormon etkileri toplum baskısı kültür ve bunları yönetemiyor olmak gayet normal
Direnmeye devam50 Yorumlayalnızlık ve tamamlanma hislerin artmıştır kadınlık hormonlarıyla ilgili. ama güzel bir şey bu
51 Yorumla- +1 yıl
😊😊
Hiç korkma canım. Annelik içgüdüsel bişey. Allah yardım ediyor tabi ki sorumluluğu da var ama olmayacak bişey de değil kendine güveniyorsan neden olmasın harika bir duygu. gayette evlenebilirsin 18 i geçtiysen. Tabi ki iyi bir eş adayıyla.🙂
10 Yorumla
+1 yılYa gencecik yasında ne anne olması bu beni delirtme allah aşkına anne olup bokunu mu yiycen çık gez dolaş hayatın tadını çıkar ne annesı sizin beyniniz folik asit alâ alâ gelişmedi mi acaba ☺
20 Yorumla
+1 yıl2 kez evlenip 2 kocayı da boşayan ablama, kuzenime, sperm bankasından çocuk sahibi olsun diyen mütiş moderen teyzemin dediği gibi sperm bankası ne güne duruyor? Mantıklı olabilir Hani evlenmeye kesin red gözüyle bakıyorsan
02 Yorumla- +1 yıl
Ben veririm sperm 😄
- +1 yıl
Teyzen de bayağı açıkmış modern
Her insanoğlu üremek anne veya baba olmak ister, anne baba olmakta saglikli biri isen zaten kolaydir yapmasi ama onemli olan sen Şu an anne olabilecek misin? Bence herkes ebeveyn olamaz. Sen kendini annelik konusunda ne kadar gelistirdin? İstemen tabiiki normal ama sonucta bu is dogurmakla bitmiyor maalesef. Maddi ve manevi olarak annelik onemli ki hele annelik cok daha farkli birsey yani hadi yaptim olsun ile olmuyor sonuc olarak.
10 Yorumla
+1 yılbende öyleyim çok tatlı çocuklar var görünce dayanamıyorum ama olmaz :(
10 Yorumla
+1 yılHayvanlara bak, kedi falan sahiplen. Çocuk bakmak zor işdir ve herkes anne baba olamaz
10 Yorumlagayet normal bence umarım seni anlayan birini bulursun
10 YorumlaYengeç Burcu olmalısın doğal ama beklemen lazım yaşın küçükse şöyle düşün küçük yaşta anne olursan çocuğa zararlı olabilir ki olur hem hayatını yaşa daha.
00 YorumlaEşek yaşından yaşın var ya bu yaşta evlenmeye falan geçti evleneceksin acaba 30 a gelince mi Sen bence fantezi arıyorsun burada
02 Yorumla
Soran+1 yılNe diyorsun Bahadır
+1 yılAnne olmak istemen, anaç yapıda olman çok güzel ama sırf anne olmak için evlenilmez. Evlilik zaten başlı başına çok zor. Baba adayı da aşırı önemli.. Tek senle olmuyor yani :(
00 Yorumla
+1 yılNe varmış yaşında asıl çocuk genç iken yapılır belli yaştan sonra bakmakta zorlanirsin
20 YorumlaKaç yaşındasın genç diye bişey yok hazır hissediyorsan bitmiştir
20 Yorumla
+1 yılEn asiri lezbiyende bile bu duygu vardir. Dogalimiz bi sekilde aciga cikiyor. Anac birisin bu co normal bir his
00 Yorumlane acelen var git bir oyuncak bebek al ve hevesini onunla gider.
eğer zamanın varsa bebek bakıcısı olmayı deneyebilirsin00 YorumlaFizyolojik saatin gelmiş. Bu senin, mantığının baş edebileceği bir şey değil. İçgüdüsel dürtüler. Üreme içgüdüsü
00 YorumlaBende de var bu his ve sevgilime de anlattim gayet normal bisey hatta o da istiyormuş biz de 23 yaşındayiz daha yillar var evlilik kararına
00 Yorumla
+1 yılBenim sevgililerim de aksine max 1 cocuk istiyorlardı bir bana denk gelmiyor 2-3 cocuk isteyen sanırsam
00 Yorumla
+1 yılBenim 2 kız arkadaşım (arkadaş sadece) 19 yaşında evlendi o ne demeli :)
02 Yorumla- +1 yıl
Hayır. Ona ne demeli*
Soran+1 yılHayır olmazzzz
Niye 50 yaşındamı evlenicen vakit varken evlen yoksa gec olur bebegim:)
10 Yorumla
+1 yılYani zina yapmak için bulduğun yeni kılıf bu mu şimdi
10 Yorumla
+1 yılBende de o his var. Bekarım bende mecbur evleneceğiz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTam tersi aslında evlilik dönemin geldi ve sağlıklı olan anne olman şu an
22 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi
Cevap sahibi+1 yılEvet insanın biyolojik yaşı buna müsait ama karakter yaşı artık çok geç. Normalde bu yaşlarda herkes karakteri de bedeni gibi hazır olmalı. Biolpjik dede olma yaşı 40 ona göre ayarlaması lazım insan kendini aslında ama mümkün değil… metropoz Andropoz gibi 40 yaş sonrası hastalıklarda o yüzden
Sen büyümüşsün haberin yok
70 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 316 cevap paylaştı. Bende okulumu bitirip evlenmeyi düşünüyorum 🙂😅😅
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 738 cevap paylaştı.
u +1 yılKüçükken de evcilik oynarken anne olurduk bu bizim yaratılışımızda var ya normal evet umarim geçer
00 Yorumla Hala ya da teyze olunca anne olma isteği kalmıyor yaşandı
00 Yorumla
+1 yılÇocuklarla biraz zaman geçirince vazgeçersin bence.
00 Yorumla
+1 yıl26 den önce anne olamamanı tavsiye ederim anca bakabilirsin
00 YorumlaÇok normal bende de aynı his yıllardır ara ara geliyor 😏
00 Yorumla
+1 yılNormal bir his. Bende çoğu zaman hamile olma arzusu oluyor
00 Yorumla
+1 yılOlanlar pişman hiç düşünüp kafa yorma kolay şey değil
00 Yorumla
+1 yıl20 nin üzeriyse yaşın bence sorun yok evlenebilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy o duygu bendede var 21 yaşındayım üni son yilim ve evliyim 3 ay oldu evleneli. Acayip şekilde anne olmak istiyorum bir bebeğe bakmam büyümesine şahit olmak çok güzel bence. Ama korkularimda var ya bakamazsam diye
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOrtalama 20 yıl kıdemlisin bu hayatta ve yaşın 100 denilen bir asırlık yayın sadece beşte biri ortalamasında... Gerisini sen düşün.
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl*yaşın
Evlilik erken yaşta güzel çünkü yaşın ilerledikçe evlenmek istemeyeceksin rahatlıktan vazgeçmek istemeyeceksin ve sorumluluk almak istemeyeceksin evlenmek istiyorsan çok beklememelisin
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGenç yaşta evlenilir zaten. Kaç yaşında evlenen 60 yaşında mi
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok normal onun yerine bakıcılık yapabilirsin hem evlenmezsin hazır çocuklara bakarsın
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKafan çalışıyor iki çocuk sevdin diye yetistirebilecegini sanma
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence önce kendi hayatını yaşamayı işte. Anne olmanın acelesi olmamalı.
00 Yorumla
+1 yılÇocuğun olursa babasız büyütmen doğru bir şey kesinlikle değil, kendi çocuğuna zarar verirsin. Daha gençsin, umarım fikrin değişir.
12 Yorumla
Soran+1 yılDoğurcam demiyorum ki zaten
- +1 yıl
doğurursan diye söylüyorum
+1 yılGelici gidici hevesler olarak yorumladım, henüz yaşın çok genç. His anaç duygusu ama öylesine heves.
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılGenç lafları saçma zaten anne olmak deyince 30_40 olacak halı yok ya
00 Yorumla
+1 yılErken yaşta evlenenler özellikle çocuk için evlenenler pişman oluyor ilerde daha iyi bir seçim olacak senin için şu an sende çocuksun
00 Yorumla
+1 yılProfildeki sen misin öyle güzel bir kadın kızımın annesi olmasını isterdim güzel kadın güzel kız olur🤗😊
00 Yorumla
+1 yıls*laklığından. m*l m*l düşüncelere girme. güzel bi iş sahibi ol evlilik falan sonra. delirmeyin.
00 YorumlaBabasız çocuk nasıl olacak
28 Yorumla
Soran+1 yılSenin nickinin anlami kış demek mi
Soran+1 yılNerelisin
Soran+1 yılErzurum mu hahahs
Soran+1 yılMuş
+1 yılBende baba olmak istiyorum ama adam akıllı kız yok yaş 27
00 YorumlaSen bilirsin ben önce ülke dışına çık gez dolaş sonra öyle yap diyeceğim yinede seçim senin
00 Yorumla
+1 yılÇevrende görüpte etkilendiğin genç senin yaşlarında anneler varsa gayet normal bi durum
00 YorumlaNormal her kadının bu duyguyla doğar zamanı gelincede uygulamaya gecer
00 Yorumla
+1 yılNeden evlenemiyorsun
12 Yorumla
Soran+1 yılYaşım erken
- +1 yıl
Ozaman kimsesiz çocukları ziyaret et onları sev onlara destek ol az da olsa
+1 yılnormal genç anne olmakta daha avantajlı zaten
20 Yorumla
+1 yılbiyolojik saatin mi çalıyorr :D
03 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka kdksks
- +1 yıl
isteğin sebebi o
Soran+1 yılCiddiyim bebek istiyorum fesat anlayan sensin😂
+1 yılKendin bile şüpedesin normalmiyim die soruyosun
01 Yorumla
Soran+1 yılO zaman sana göre de normal değilim ckdkdksk
- Devamını Gör (74)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer