Gizli Üye(25-29)+1 yıl
Anladım, durum oldukça zorlu görünüyor. Eşinizin çocuklarınıza karşı ilgisiz olması, çocuklarınız ve sizin için üzücü bir durum olabilir. Bu konuda yapabileceğiniz bazı adımlar şunlar olabilir:
1. İçten bir şekilde iletişim kurun: Eşinizle bu konuyu açık ve dürüst bir şekilde konuşun. Onun neden böyle davrandığını anlamaya çalışın. Belki de başka sorunlar yaşıyor olabilir ve bu nedenle ilgisi azalmış olabilir. İçten bir şekilde duygularınızı paylaşın ve çocuklarınızın da bir ebeveyn figürüne ihtiyaç duyduğunu vurgulayın.
2. Eşinize destek olun: Eşinizin çocuklarınızla iletişimini artırmak için nasıl destek olabileceğinizi düşünün. Belki de birlikte etkinliklere katılabilir, çocuklarınızla daha fazla zaman geçirebilir veya onları destekleyebilirsiniz. Eşinizin çocuklarınızla olan ilişkisini güçlendirmek için yapabileceği adımları konuşun.
3. Çocuklarınızla konuşun: Çocuklarınızın duygularını ve düşüncelerini dinleyin. Onlara eşinizin onlara karşı ilgisiz olduğunu hissettiklerinde nasıl hissettiklerini sormaktan çekinmeyin. Onlara destek olun ve hislerini ifade etmelerine olanak tanıyın. Belki de birlikte aile terapisi veya danışmanlık almak faydalı olabilir.
4. Destek arayın: Bu zorlu durumla başa çıkmak için bir aile terapisti veya danışmanından destek almak faydalı olabilir. Bir uzman, size ve ailenize rehberlik ederek00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYa şimdi şöyle söyleyeyim. Bir erkek başkasının genetiği olan çocuğu kendi çocuğu gibi benimseyip sevmez. Erkek için bir çocuğu sevmekteki en önemli kriter onun kendi genetiğinden kendi dnasından olmasıdır. Öyle bir bütünlük kurabilir. Ama adam evlenmeden önce çocuklarının başımın üstünde yeri var sıkıntı olmaz deyip şimdi sıkıntı yapıyorsa orada problem onun oluyor en baştan kabul etmeyecektin böyle bir şeyi. Ben mesela en baştan katiyen başkasının çocuğuna sahip bir kadını asla eş diye kabul etmem.
01 Yorumla
Soran+1 yılYani keske basta deseydi genw saygi duyardim yoluma bakardim ama boyle dahada zorlastirdi herseyi
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler zaten kendi çocuklarına bile biz kadınalar kadar bağlı değiller daha mesafeliler. Sen kendi içindeki evlat sevgisini o adamdan da bekleyemezsin senin çocuklarına o sevgiyi veremez. Anaçlık denen o duygu biz kadınlarda baskındır. Baba şevketi gösteremiyor olabilir evet ama enazından bi büyükleri, bi abileri gibi olup sevip saymalıydı onları çünkü başka da bunu yapacağını söylemiş. Zaten sürekli yanınızda değillermiş. Arada sırada gelip giden çocuklara iki güler yüz göstermek bu kadar zor olmamalı. Seninki seni tavlayana kadar rol yapmış maalesef elde edince de kendi haline dönmüş
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen oyle oldu
+1 yılYorumlarda okudum bir erkek başkasının çocuğunu benimseyip kendi çocuğu gibi sevmez tarzı bisey katılmıyorum. evlatlık alıp büyütüp mirasından pay veren babalar var. Evlenmeden önce farkli konuşuyordun sana güvendim, sevip benimseyeceğini düşünüp evlendim. çocuklarim benim için "dünya" demek çocuklarımı. Ayrı tutup sevmeyeceksen bu ileride daha kötü sonuçlar doğurur diye söyle.( yani sen burada ona birnevi çocuklarim yoksa bende yokum) mesaji vermiş oluyorsun belki kendine çeki düzen verir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBasta bu soyledim. boyle boyle dedim. yapsaydi boyle olmazdi zaten
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, Doğa ben! 🌸 KızlarSoruyor platformunda böyle zorlu konuları paylaşarak cesaretini gösterdiğin için öncelikle sana teşekkür ederim. Bu konudaki deneyimlerimi paylaşarak senin için en doğru yolu bulmaya çalışacağım.
Anladığım kadarıyla, şu an oldukça hassas ve duygusal bir dönemden geçiyorsun. İnan bana, senin gibi hisseden pek çok anne var. Çocuklarını her şeyin üstünde tutmak, modern bir annenin içgüdüsüdür. 🌼 Evlilikte eşlerin birbirlerinin çocuklarına karşı sorumluluk hissetmeleri ve onları da kucaklamaları ideali çoğumuz için vazgeçilmezdir.
Eşinle bu konuda açık bir diyalog kurmanı öneririm. Onun hislerini, endişelerini anlamaya çalış. Belki de durum, göründüğü kadar keskin değildir ve ortalıkta yanlış anlaşılmalar var. Kendi hislerini, ne kadar önemli olduğunu ve çocukların için neleri göze aldığını anlat. İlişkilerde iletişim, her kapalı kapıyı açabilir. Profesyonel bir danışmanla görüşmek de bu süreçte size yardımcı olabilir.
Bazen, gerçekten sevgi ve anlayış içinde olup olmadığımızı doğru değerlendirmek gerekir. Çocukların mutluluğu ve refahı, her zaman en ön planda gelmelidir. Kendine, çocuklarına ve ilişkine dürüst ol. Eğer bu evlilik çocuklarının ya da senin mutluluğunu tehlikeye atıyorsa, doğru olanı yapacağına inancım tam.
Kıymetli bir annesin ve doğru kararı verecek güce sahipsin. Sana ve çocuklarına mutluluk dolu, huzurlu günler dilerim. Unutma, annelik serüveninde her zaman bir yol vardır. Ve bir bardak çay, her şeyden daha büyük sorunları bile çözüme kavuşturabilir. 🍵💕00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılbence ayrıl direk
01 Yorumla
Soran+1 yılOyle oldu zaten
İstemezler öyle hissettiysen doğru. Muhtemelen evlenmeden önce birileri yapma oğlum eşin çocuklarına babalık mı edeceksin diye beynini yıkadı aklının Bi köşesin de bu fikir hep duracak.
14 Yorumla
Soran+1 yılGebersin aq
Soran+1 yılAynen oyle
+1 yılÇocuğumu istemeyeni sakız diye ağzıma bile komam. Siz kadınların işi zor. Yorum yapmak biz erkeklere düşmez
23 Yorumla- +1 yıl
Bile bile niye evlenmiş o zaman
Soran+1 yılAh bi bilsem. hayatimi hayallerimi yikti istedigim mutlu bur yuvam. olsun sadece nasip degilmis
- +1 yıl
Olur kardeş sen ve çocukların olur sadece başkasına gerek yok
Zamanında kabullenirim deyipte şimdi bunu yapmasi demeki iki yüzlü insan bir gun gelir senide kabullenmez boşan kendi hayatini kur cocuklarinla
11 Yorumla
Soran+1 yıl👍👍👍
sadece şunu söylemek istiyorum cok eş bulunur herkesin yeri doldurulur hani ölüm bile unutulan bir sey ama evlat asla ve siz izin verdiginiz sürece size karışabilir insanlar senin cocuklarının oldugunu kabul ederek sana geldi evlat baska es baska seni gerçekten seven biri aileni cocuklarını senden almaz cünkü yarım kalmıs bir es onu mutlu etmez senin mutsuzluğun onu mutlu etmez
30 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 671 cevap paylaştı.
+1 yılOlması gereken kardeşim istemiyorsa yapacağın tek şey boşanmak.
20 Yorumla önceden bunu anlayamadınmı.. çünkü sıkıntılı bir durum.. yani böyle devam etmesi zor öncelikle konuşabilirsin tepkisine göre veya gelişmelere göre hareket edebilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılKonustum. onceden basimin ustunde yeri var dedi cocuguma biseyler dedim. alcam. bisey demedi bende gunluk bi is buldum. bi hafta calistim. sonra cocuguma eksiklerini aldim. hic sesi bile cikmadi sana ne kadar lazim felan konusu bile acilmadi
+1 yılBoşanmış çocuklu kadınla evlenmek her babayiğidin harcı değil maalesef
Önce seni ikna edene kadar eyvallah diyen adam nikahtan sonra rüzgari arkasına alır istediği gibi at koşturur05 Yorumla
Soran+1 yılAynen oyle zaten bu zamana kadar sorumluluk almayan birisi bu cevreden hep bunu duydum rahatina duskun biri
- +1 yıl
Valla bu adamdan sonra evlenmeye tövbe ettin kesin
Soran+1 yılYemin ederim. oyle kac zamandir cektigim aciyi ben bilirim
- +1 yıl
Allah kolaylık versin
Soran+1 yılAminn🙏
Cocuklarin buyumeden evlenmeden basli basina hata ztn. Bosa gitsin cocuklarin daha onemli
20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin ipiyle kuyuya inilmez. Bence doğru düşünüyorsunuz. Rızkı veren hüdadır
10 Yorumla
+1 yılNe kadar oldu evleneli belki tam ısınamamıştır alışammamıştır biraz zaman vermek gerekir bence
017 Yorumla
Soran+1 yılSeni seviyosa cocuklarinida kabul eder isinma diye bisey yok
- +1 yıl
Yani ne kadar oldu siz evleneli bence alışmasıda lazım o ortama
Soran+1 yılTanisma evlenme 1 sene 1 ay oldu
- +1 yıl
Baya sa olmuş ama aynı eve girince alışamamış demekki
Soran+1 yılYanimda derken gelip gidiyolar kaliyolar oyle
- +1 yıl
Heee sürekli sende de değillerse bence istemiyor
Soran+1 yılYani
- +1 yıl
Yok artık sıkılmış mı sendne acaba
- +1 yıl
Sen bunu nerde buldun
Soran+1 yılCalistigim. yerde tanistim
- +1 yıl
Niye böyle yapıyor ki
Soran+1 yılZaten onunda ilk evliligi degildi eside sikayetciydi bundan zaten sonra bi ara kinustum. yaramaz adam alkolu sorumsuzluk diz boyu yani
- +1 yıl
Eeee niye evlendin ya anam 😀 hevesini alıp bırakaydın
Soran+1 yılValla sorma ya 😅
- +1 yıl
Haa bide şöylede bişe var bi kere hata yapıp evlenmişsin 2. Ye aynısını niye yapıyon 😀
- +1 yıl
Neye karar verdin şimdi
Soran+1 yılBeklemeyle omur gecmez ask sevgi karin doyurmuyo
ikinci evlilik yapmak çok büyük risk aynı evde yaşamaya başlayınca huylar cikar bekarlık sultanlık bence
034 Yorumla
Soran+1 yılIlk tanidigim. gibi degil
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılAynen oyle oldu
Soran+1 yılKendi evinde kaliyo yanimda degil
Soran+1 yılEwet Şu an ayriyiz
Soran+1 yılBe ailemden uzayim 11 yildir
Soran+1 yılAynen
Soran+1 yılCok sukur kimseye minnetim yok
Soran+1 yılTabikide evlikik diye bir hata yaptik bedel. oduyoz simdi canim yaniyomu yaniyo ama baska carem yok hayat devam ediyo
Soran+1 yılSorumsuz hem cocuk meselesi var ailesi beni kabul etmiyo ilerde dahada sorun olur benim icin
Soran+1 yılAgza alinmicak sozler soyledi kardesi ailesi kardesile birbirlwrine girdiler onun evinde bile oturmiyoruz esim bi yuzuk bile yaomadi bana 2 ay bi kira odedi oda yarim yamalak alkolu var ictimi dibini bulmadan birakmiyo kac kere kendinden gecmis bir seskilde buldum sorumsuz ya
Soran+1 yılRezil oldum onun yuzunden uc kurusluk insanlara
Soran+1 yılRamazanda bile iciyo buraksam 24 saat icer evelwncegim. zamab birak dedim durdu ama yine basladi cocuklarim var nasil getireyim bunun yanina kedime bile bulasiyo kafayi yaoinca gecen cam cerceve indirdi bi yankis anlamada anlatamiyonda sorhosun mektubu okunmuyo
Soran+1 yılBu simdige kadar bi sorumluluk almamis bi insan ilk eside 2 yillik evkiymis birakmis bunu iyi olsaydi karisi birakirmiydi
Soran+1 yılSorma simdi kimbikir nerde iciyo allah bilir
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılSizin evlilik sevgi üzerine kurulmamış zaten. Çocuklara yazık etmeyin
04 Yorumla
Soran+1 yılBiraz zaman ver diyo bana olcak diyo
Soran+1 yılSeverek evlendim. ben bu sekilde degil o zaman soyelmicek bana bunlari yapcak etcem diye
- +1 yıl
Inan çok üzülüyorum böyle olaylara Ben de bir babayım çünkü
Soran+1 yılKarisiyim banada bakmayip etmicekse hadi ordan gitsin yani
+1 yılSen ebasindan dogruyu solemissin bedem coklarini istemisa senin girunla niye oynuyo
03 Yorumla
Soran+1 yılBenimde aklim. orada kaliuo neden yani neden
- +1 yıl
Hayat acimasiz iste nedersin
Soran+1 yılOyle valla
+1 yılEvlenmek de acele etmişsin o da seni ikna edene dek hoşuna gideni söylemiş boşan bence
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen oyle oldu
+1 yılDoğru düşünüyorsun bence boşan ve çocuklarn büyüyene kadar evlenme nedir bu evlenme aşkı
03 Yorumla
Soran+1 yılDertsiz basima dert aldim
- +1 yıl
Yani ne gerek var sanki evliliği biliyorsun
Soran+1 yılBu ikinci evliligim. ilk evliligimi 18 yasinda yaptim Şu an 31 yasindayim
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence sana hatır edip çoçuklarınıda sevebilirdi boşan
10 Yorumla
+1 yılBak şunu anla. Kimse kimsenin çocuğunu kendi çocuğu gibi göremez. Bu çok zor bir şey. Ayrıl ve bir daha da evlenme.
20 Yorumla
+1 yılÇocuklarına sahip çık elin adamına ezdirme vur tekmeyi
00 Yorumla
+1 yılÇok yanlış kişiyle evlenmişin, geçmiş olsun boşanmak için ulaşabilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılBunu yeniden evlenmeden önce fark etmedin mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSanırım başkasından olan çocukların. Ee en başta istiyorum demiş şimdi niye böyle? Sizin kendi çocuğunuz var mı eşiniz ile?
012 Yorumla
Soran+1 yılEsimle yok eski esle cocuklarim
Cevap sahibi+1 yılHer şey elde edene kdr yani. Garip. Huzursuzluk çıkıyor böyle olunca da. Eski eşin peki? Ne diyor. O bakmıyor mu?
Soran+1 yılOnunla kavgaliyiz ayrildigimizdan beri sadece gelip goruyodu iste ustune duseni yapuyodu
Cevap sahibi+1 yılVahim bir durum ama. Yani şimdi ki eşinden de soguyacaksın ki. Soğudun ya da..
Soran+1 yılValla sogudum yuzunu bile artik gormek. istemiyom. onun zaten ona minnet eden bir kadin degilim. kendi isim. gucum var
Cevap sahibi+1 yılO zaman kendi ayaklarının üzerinde durma durumunu tamamen bir düşünmen gerekecek. Hem güçlü bir kadın isen ne biliyim 2. Evlilik biraz riskli değil miydi ihtiyaç var mıydı acaba :/ ya şu an tamamen arkadaşça yanaşıyorum sana.
Soran+1 yılKendi isimde calisan biriyim. guzelde kazaniyorum evlilik olsun aile olayim bi cikar pesinde kosmadim
Cevap sahibi+1 yılAma burada eşini mi çocugunu mu tercih etme durumun var ki burada cevap çok net çocukların olacağını temenni ediyorum. Bak sevindim bu arada bu kadar güçlü olmana. Tepkini söylediginde ne diyor kocan. Yani neden böylesin dediğinde ne diyor?
Soran+1 yılSacmalama diyor ben yermiyim onun o bahaneleri artik
Cevap sahibi+1 yılNe zamandır evlisin bu adamla. Saçma sapan adamla.. İyi ki çocuk yapmamışsınız buna sevindim by arada. İyice ayıracaktı çocukları bu sefer. Ya büyük sorumluluk bu durum hem kadınına hem çocuklarına gözün gibi bakman gerekiyor bence.
Soran+1 yılSevgilik evlilik bi sene 1 ay
Cevap sahibi+1 yılGüzel o zaman sonlandırabiliriz :D şeytan gibi gireyim aklına :D mutlu ol be en azından dimi
+1 yılÖnceliğin çocukların olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılOyle tabiki
Bence de doğru düşünüyorsun
16 Yorumla
Soran+1 yılBosuyacam. hic cekemem ben
Soran+1 yılIstiyo onun hic cocugu yok ve 50 yasinda ama ben yapmam benim. cocuklarima ne hayri var ki bide ona cocuk yapayim
+1 yılokurken bile içim daraldı bazı insanlar kötülük için gelmiş dünyaya
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılBu konu bellide en önemli konuydu ilişkiye başlamadan önce konuşmanız gereken
00 Yorumla
+1 yılYahu bacım koca bulmak kolayda çocukları bulmak zor. Sahip cik. allah yeter. Iti kopegı adam etme başına.
01 Yorumla
Soran+1 yılEdemem 50 yasinda adami bu saaten sonra edemem bosuna hayatimdan olcam
+1 yılÇocuklar her şeyden önemli bir an önce ayrılmayı düşünmüyor musun hiç moralini bozma kaç yıldır evlisin böyle
01 Yorumla
Soran+1 yıl2 bucuk aydir evliyim
+1 yılDoğru düşünmüşsün ama açık açık konuşmalısın bence istemiyorsa söylesin o da
06 Yorumla
Soran+1 yılBelli ediyo zaten istemwdigini acikca
- +1 yıl
Adliyeye gidemiyorsan ben gelip götüreyim bırak kimse evlatlarından ve senden önemli değil
Soran+1 yılAvukatim var actim. davami zaten saol 👍
- +1 yıl
En iyisi
- +1 yıl
Demek ki o da boşanmak istiyor kurtul bir an önce
Soran+1 yılSoyledim. sen bilirsin dedi baska bisey demedi 🤷♀️
Tabiki de doğru düşünüyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDogru dusunuyorsun cok zor birsey cocuklarinizi birakmayin
10 Yorumla
+1 yılEn kısa zamanda ayrılmaya bakacaksın
110 Yorumla
Soran+1 yılButun gece uyumadim hep dusundum evlatlarimdan ayri duramam zaten babalaiyla ayrilirken sorun yasadik tekrardan cocuklarim piskolojisi bozulsun istemiyom kimse icin
- +1 yıl
Değmez Tabii ki çocuklarla ve kendine Bu iyiliği yap bir an önce ayrıl
- +1 yıl
Fırsat bu fırsatı hiç bekleme o zaman Al çocukları ve Eşyaları bir an önce ayrıl ailene mi gideceksin
Soran+1 yılBenim. evimde kaliyo benim. kendi evim var onun ailesi istemedi beni cicukluyum diye bende kaliyodu
- +1 yıl
Gönder evden gitsin
Soran+1 yılKiyafetleri var alcam. diyo ben eve girmesini istemiyorum nasil yapabilirim acaba
Soran+1 yılDegistirdim. kyafetwrini nasil vercem ona
- +1 yıl
Torbaya dolduracaksın Kapının Önüne koyacaksın telefon açıp çağırırsın gelip alacak
- +1 yıl
Bu saatten sonra eve sokmayacaksın
Soran+1 yılYakinimda binpastane var oraya biraktim yazdim. memelekete gidiyim. diye kiyafetlwrni pastaneden al diye
Çocuk & Ebeveyn konusunda 323 cevap paylaştı. İkinci evliliğin mi
07 Yorumla
Soran+1 yılIkinci evliligim. kendi cocuvum
Soran+1 yılKavga etmeden once 2 bin verdi fatura falan bugun onu diyo parami ver ben enayimiyim. kapini bacani kirarim felan...
Soran+1 yılYani millet ne uyanik ya
Evliliğin nasıl gidiyor
06 Yorumla
Soran+1 yılKotu gidiyidu bosaniyorum simdi 🤷♀️
Soran+1 yılElde edene kadar
Soran+1 yılBozuk piskolojim
+1 yılNiye evledin çok sacma ya erkekler
02 Yorumla
Soran+1 yılYa sorma soyle yaparim boyle yaparim. diyolar icraata gelince yok yani
- +1 yıl
Üzücü lan
Otur konuş bakalim o ne düşünüyor
01 Yorumla
Soran+1 yılKonustum ama icraat yok yani
Ayrılırsın olur biter :D
02 Yorumla
Soran+1 yılBaska carem yok
Çocuk & Ebeveyn konusunda 480 cevap paylaştı. Böyle şerefsizler ne yapmaya çalışıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnlasmadan mi evlendin
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl50 yasinda adam napcak zaten para da yedirmiyosa neden evlendin
Soran+1 yılBoyle degildi evlwndi boyle oldu
Cevap sahibi+1 yılZaten evlenmeden once akitirlar parayi sonra bu sekle geliyorlar
Cevap sahibi+1 yılNeden2bin verdi sana
Soran+1 yılIstedim. vermedi orali bile olmadi
Cevap sahibi+1 yılYedirmicekse niye evleniyor sacmalik
Soran+1 yılEvi var oturamiyoz kardesiyle kavga etti annesinin mallari var onlari bekliyomus maasi var paramgimda yuzugum yok ustume bisey aldigi yok halende diyo biraz bekle sabret diyo ya ne sabretcem ne faydan var bana dedim senin 50 yasindasin banada yedirmektikten sonra senin neyini bekliyeyim. dedim
+1 yılBoşa
112 Yorumla
Soran+1 yılBaska yolum yok evlatlarimi kimseye degismem bu yasa getirene kadar neler cektim hem calistim. hem baktim allah rizkimizi verir evlatlarimla 🙏
- +1 yıl
Tabiki verir sen yeterki dik dur üzülme gerisi çözülür
Soran+1 yılBosaniyom. zaten ben hic bir erkegi evlatlarima degismem calisan eden bi kadinim cok guzelde kazaniyom allahima sukur kimseyw muhtac olmam🙏
- +1 yıl
Nekadet güzel sizin gibi güçlü anneleri görmek tanımak
Soran+1 yılCok sagolun 🙏👍
- +1 yıl
Seviyormusun
Soran+1 yılSogudum evlatlarimimistemeyen benide istemesin bi adam. icin evladimdan vazfecemem
- +1 yıl
Umarım hakkında hayırlısı olur
- +1 yıl
Tehditmi ediyor seni
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Yardımcı olmak istesem ayıp olur mu benide tehdit etsin nolurr 😅
Soran+1 yılAman ates olsa cumruk kadar yer yakar be
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılÇocukların kaç yaşında
00 Yorumla
+1 yılKaç çocuğunuz var
016 Yorumla
Soran+1 yıl2 cocugum var
- +1 yıl
Allah bağışlasın, yaninizdalar mi
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Eşinizin çocuğu var mi
Soran+1 yılHayir yok
- +1 yıl
Seni elde edinceye kadar , hoşuna gidecekleri konuşmuş, şimdi nasıl olsa elde ettim diye umurunda değil, bence senin için ve çocukların için doğru biri asla değil, yurt dışında falan mi yaşıyorsunuz
Soran+1 yılTurkiyede yasiyorum
- +1 yıl
Ya bu adam çok yanlış olmuş, dönebilmek imkanın varsa hiç zaman kaybetme , kaç yasinda cocuklar
Soran+1 yıl6 bucuk 12 yasindalar
- +1 yıl
Allah bağışlasın, kimisabilirmiyiz mümkünse
Soran+1 yılBenim. umrumda dahi olmaz boyle bi adam. suana kadar ben calistim. gece gunduz baktim. onlara kimse icin harcamam
Soran+1 yılAnlamadim.
- +1 yıl
Konusabilirmiyiz, bana yzarmisjn
Soran+1 yılIki tane
- +1 yıl
Ya sana yazamıyorum, beni takip edermisin
- +1 yıl
Ordamisjniz
Bunu evlenmeden konuşman gerekti
04 Yorumla
Soran+1 yılKonustum. basimin ustunde yeri var dedi evlenince hicte oyle olmadi
Soran+1 yılAynen
Çocuk & Ebeveyn konusunda 427 cevap paylaştı. Boşan
00 Yorumla
+1 yılBoşan
00 YorumlaEski eşine dön
00 YorumlaEvlat önce !
10 Yorumla
+1 yılBoşa sen de
10 Yorumla
+1 yılDoğru düşünüyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılyeri mi
00 YorumlaSana hşcbşse yapamaz
00 Yorumlaİşin zor
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer