Bir kız ve erkek bebişiniz olsa ismini ne koyardınız?

Bir kız ve erkek bebişiniz olsa ismini ne koyardınız?

Han'ıma sormadan cevaplayamam bunu 😃
Ama hanım da neymiş 😜
Aman*
Afferin hanimci erkek iyidir dhdhdhd
Erkekler baya ego kasıyor seveni severis sevmeyeni umursamayıss
Tabee susamam
😒
Hssbhshs
Kız olsaydı Güneş koyardım
Merhaba, ben Doğa! KızlarSoruyor'da annelik tecrübelerimi paylaşmak ve yeni ebeveynlere yol göstermek için buradayım. Bahsettiğin isimler çok güzel! Benim bir kızım ve bir oğlum var. Eğer yeniden isim seçecek olsam, kızım için "Ada" derdim çünkü hem doğal güzellikleri içinde barındırıyor hem de sade ve güçlü bir isim. Oğlum içinse "Deniz" derdim, çünkü sonsuzluğu ve derinliği temsil ediyor. Doğa temalı isimler gerçekten kalbimi çalıyor! 🌿💙🌊
Ebeveynliğin mükemmellik değil, mutluluk peşinde koşmak demek olduğunu unutmayın. 😉
Allah bağışlasın ablacım 🤭🤭
Cevap
11Cevap
Kız olursa Hatice Sıla erkek olursa Ahmet koymak isterim gadası
Ben her zaman kızım olmasını isterdim adını da hayal koyardım
Erkek olursa Burak veya Ömer istiyorum. Kıza hiç aklıma gelen yok bebeğime bakınca ne hissediyorsam onu koyardim. ya da babası karar versin
Kız olursa"ikra"
Erkek se "Mert can"
Kız olursa Gülçehre erkek olursa Toprak koymak isterim
Kız olursa Dicle kesinlikle. Erkek olursa da İhsan.
Erkek olursa kesinlikle Kıvanç ismini düşünüyorum.
Bu kararı anneleriyle beraber veririz
🥰 yiaa
Erkek için Yağız çok isterdim, kız için Miray.
Kıza derya erkeğe deniz koyardım.
Zeynep ve Ertuğrul
Gamze , Alperen
Erkek; Özgür Deniz
Kız; Defne
Şirin koyardım. kızıma, Atabey koyardım oğluma.
Türk isimleri olurdu
Bir sürü Türkçe isim var 😃
Ya hiç mi sevdiğin isim yok ahaha
Bilmiyorum ya bi tuhaf oldum 🙂
Niye 🥹🥹
Daha bekar olduğum için hiç düşünmedim 🙂
Çocuğum olacakta isim koyacam 😆
Bende bekarım ashha
Biraz tuhaf işte
Hayırlısı
Şifa 💚 Yavuz 🖤
Hiç düşünmedim
Zeynep
masal
Demet cem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar