Çocuk sahibi olmak hakkında çok stresliyiz bunun için ne yapmalıyız?

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle seviyeli ve saygılı bir şekilde görüşlerinizi belirtirseniz çok mutlu oluruz. Biz 4 senelik evliyiz. Bebekleri, çocukları çok seviyoruz ama bu zamana kadar çocuk düşünmüyorduk yeni düşünmeye başladık. Bu konuda nedense çok stresliyiz. Çünkü bizimle aynı senede evlenen, bizden sonra evlenenlerin ve hatta daha bir kaç ay önce evlenenlerin bile hamile olduğunu duyduk. Biz ilk denememizi geçen ay yaptık ama maalesef gebelik testi negatif çıktı. Bu ay ne olur bilemem ama bizi bir korku sarmaya başladı. Bunun öncesinde doktora kontrol oldum folik asit verdi gönderdi bir sorun yokmuş doktorun dediğine göre. Çok düşünüp çok üzülüyoruz acaba olacak mı olmayacak mı diye. Etrafımızda da herkesin çocuğunun olacağını duyduktan sonra ister istemez strese giriyoruz. Çevre baskısı vs. Herşeyden önce kendimiz istiyoruz ama ne olacak bilmiyoruz. Güzel Allah'ım bana ve diğer bütün çocuk sahibi olmak isteyen çiftlere en en ennn kısa sürede güzel haberler almayı nasip etsin. Moralim çok bozuk eğer olumsuz bir şeyle karşılaşırsak diye. İçim daralıyor boğulacak gibi oluyorum. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Çocuk sahibi olmak hakkında çok stresliyiz bunun için ne yapmalıyız?
Cevapla