Anladim. Gerekiyorsa twbiki de çok güzel bir seçenek. Artık tip çok gelişti eskisi kadar zor değil korkmamak lazim sezaryenden. Bolca yürüyüp hareketli olacaksınız dikiş temizliğine dikkat edeceksiniz işte bu kadar. Şimdiden hayırlı kolay doğumlar diliyorum :)
Ne alaka ya bende oldum sezeryan Bebek 1 gün bile içeride dursa onun için iyi. doktor kafasına göre dogum şekli belirliyor yok vajinan darmis yok kocan mutahitmis Ne saçma sapan bir düzen
Bebegim için ne gerekiyorsa yaparım oda bende çok saglikliyiz ama ilk çocuğum onun için sezeryan olursam max 3 ya da 4 çocuğum olacak normal doğum yaparsam doğur dogurabildigin kadar
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Merhaba lar 7 aylık hamileyim ama sezeryan mi yoksa normal doğum mu kararsız kaldım doktorum sezeryan öneriyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
normal doğum
Korkuyorum
Herhangi bir engel yoksa normal doğum. Doktorunuz neden sezaryeni önerdi?
Ya muayene etti iste ve uygun deilsin normal doğum için dedi ve sezeryan doğum ile bebegi alabilirim istersen dedi bende siz bilirsiniz hocam dedim
Ama sezeryan olucam karar verdik eşim ben doktorum
Anladim. Gerekiyorsa twbiki de çok güzel bir seçenek. Artık tip çok gelişti eskisi kadar zor değil korkmamak lazim sezaryenden. Bolca yürüyüp hareketli olacaksınız dikiş temizliğine dikkat edeceksiniz işte bu kadar. Şimdiden hayırlı kolay doğumlar diliyorum :)
Saol
Her doktor sezeryan önerir özellikle özel hastaneler ben norma doğum uapacaktım sezeryan oldun işte sorun var falan diye diye ksndırıyorlar
Özel acibadam hastanesi ama doktorum doçent ve alanında çok uzman biri
Valla isterdr ne olursa olsun difek sezeryan diyorlar paradan dolayı
Para sıkıntımız yok ne kadar istiyorlarsa kocam verir mutahit benim kocam
Bende normal doğumu öneriyorum. Özel doktorlari hep sezeryan öneriyor zaten sende özele gidiyorsun muayeneye muhtemelen
Evet eşim zengin ve devlet hastanesine gitmemi asla istemiyor
Dogumumda özel hastanede olucak doktorum sezeryan oneriyor
Özel hastane olunca sezeryan oluyor maalesef
Olsun ben sezeryanda olurum para sıkıntı değil zenginiz kocam zengin
Sezeryan önerme sebebi nedir
Vajenimin dar olması
Vajinanin dar olması doğum seklisini belirlemez. Cati dar ise o belirler üstelik 2 ay önceden karar vermek çok yanlış
8. Ayda dogurcam ve doktor ben sezeryan yapicam diyor
Niye 8. ayda doğuruyor sebebi ne
Ameliyat erken oluyOr
Ne alaka ya bende oldum sezeryan
Bebek 1 gün bile içeride dursa onun için iyi. doktor kafasına göre dogum şekli belirliyor yok vajinan darmis yok kocan mutahitmis
Ne saçma sapan bir düzen
Bilmiyorum doktor ne derse benim için o geçerli isterse yarın gel desin giderim yani
Doktorun yerine ben karar veremem
Doktorun iyiyse tavsiyesini dinle bence
Bilmiyorum yaa
Normal doğuramazsan zaten seni sezeryana alacaklar direkt ama boşuna acı çekmiş olucaksın
Bebegim için ne gerekiyorsa yaparım oda bende çok saglikliyiz ama ilk çocuğum onun için sezeryan olursam max 3 ya da 4 çocuğum olacak normal doğum yaparsam doğur dogurabildigin kadar
Abla kaç çocuk istiyon sen
Yani eşim istiyor ben istemiyorum normalde bu cocugu da istemiyordum aldırmayı düşündüm hastaneye gittim kocam durdurdu dogurcaksin dedi
O zaman eşine sor ne diyim
Eşimde sezeryan istiyo
Vajina genişse normal darsa sezeryan
Evlenmeden önce dardı ama evlendikten sonra biraz genisledi
Ortalama kaç cm
Bilmiyorum
Ben doktorum kadın doğum uzmanı ulaşırsanız bana daha detaylı bilgi verebilirim
Tesekkurler
İstemiyormusunuz
Sezeryan olabilir
Aynen
Sezaryen en güzeli
Bencede
Acı çekmesin en azindan
İlk 2 gün zorluyor yinede doktorumun söylediği kadar ama ilaclarla halledilebiliyor
Yani en iyisi ama bir. an önce karar vermelisin doğuma yakın karar degişma
1 ay sonra doğum iste aezeryan
Sonra normal doğum deme çünkü bazı hazırlıklar oluyor normal dogumda
Yok kesin
Doktorumdan vazgeçmek istemiyorum bide en güzel hastane
Tamam ozaman hayırlısı ile doğsun inşallah