Eşim hamile kese gözüküyor ama bebek görünmüyor boş gebelik olabilir mi?

Merhaba arkadaşlar acil yardımcı olursanız sevinirim 1 hafta önce eşimin 5 haftalık hamile olduğunu öğrendim bugün yani 6 hafta kontrole götürdüğümde kesenin göründüğü ama bebeğe dair bir görüntünün olmadığını söyledi doktor normalde görünmesi gerekiyor ama bazı bireylerde geç döllenme geç yumurtlamadan dolayı gecikebiliyormuş o yüzden 2 hafta sonra yine gelin bakalım dedi etrafımda bir kaç kişi boş gebelik filan olabilir dedi korkuttu beni açıkçası Allah göstermesin böyle bir durumda ne gibi sonuçları olur çok endişeleniyorum ve stresliyim bunun için lütfen yardımcı olun bilgisi olanlar tecrübeli olanlar özellikle

Eşim hamile kese gözüküyor ama bebek görünmüyor boş gebelik olabilir mi?
Cevapla