2,5 yaşındaki kızım neden böyle yapıyor, nasıl davranmalıyım?

2,5 yaşındaki kızım 1 yaşındaki kardeşine vuruyor arada ısırıyor , tekme atıyor. Güzel bir şekilde konuşuyorum tamam anne yapmayacam diyor. Tekrar tenhada aynı şeyleri yapıyor. Kızıyorum ve cezalandırıyorum. Yine vurma davranışını bırakmadı. Sizce hangi yöntem doğru? Ve bu yaşlarda normal mi. Ne yapmam gerekiyor.

2,5 yaşındaki kızım neden böyle yapıyor, nasıl davranmalıyım?
Cevapla