1,5 yaşında konuşamıyor komut almıyor hırçın gel diyor mama diyor dede diyor 1 den 10 a kadar sayı sayıyor normal mi?

Ara sıra parmak ucunda yürüyor yemeğini kendi yemek istiyor bişey isteyeceği zaman kolumuzdan veya bacağımızdan çekiştiriyor bu konu da endişeleniyorum sizce ne yapmalıyım?

1,5 yaşında konuşamıyor komut almıyor hırçın gel diyor mama diyor dede diyor 1 den 10 a kadar sayı sayıyor normal mi?
Cevapla