Sürekli kavga ettiğiniz mi ilişkide çoçuk yapar mısınız?

Biz her gün tartışırız ve ben ö yüzden çoçuk istemiyorum şu an. Aslında çok istiyorum ama böyle bir durumda çoçuk yapmamanın bencillik olduğunu düşünüyorum. Eşim ise ben yaptığımı bencillik buluyor. Neymiş ben piskolog mıymışım kimler çoçuk yapıyormuş. Herkes kavga ediyormuş. Ben çoçuğun piskolojisi bozulur böyle bir ortamda dediğim için. Neymiş başkalarının da bozulmuyormuş babaları küfür edince.

Sürekli kavga ettiğiniz mi ilişkide çoçuk yapar mısınız?
Cevapla