Mu görüyor yoksa cin falan mı çarpmış naapmaliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar dior ki bir kadın yanıma geliyor sensin diyor dior ki neden yanıma geliyorsun tamam yaşı küçük falan olabilir ama 1 buçuk yaşından beri konuşmayı biliyor
3 yaşındaki oğlum geceleri benim onun odasına gidip ağladığımı sonra dans ettiğimi söylüyor korkmaya başladım acaba halüsinasyon?
Benim 4 yaşındaki kızım da eskiden diyordu baba gece gelip oje suruyon sonra kalk kızım espresso icek diyon diyordu. Benim hanımda hep senin yüzünden çocukla ilgilenmiyon diyordu onla kavga falan etmiştik sonra çözdük sende ilgilen falan djdjdj
Sorma yaa öyle , neyse biz hanımla kavga falan ettiydik işte bizim kızda düdük falan çalıp fight diyip hakemlik yapiyordu djdjdjdjd Biz şimdi ayrilcaktik falan olmadı 2ci bebe oldu ablası oda kız oda 2 yaşında elinden öper ablası neyse oda 3 yaşına gelince aynı şeyler olur diye yengen diyor ki bey beyyy bak bu çocukta böyle olmasın dedi dedim tamam hanım oda hakem olmaz artık seyirci olur falan böyle ya ilgili olmak lazım djdjdjdjd
Aman amann dikkat edin ya çok çektik biz djdjd Hanım bile ben o kadar oje suruyon beni görmedi kız seni görmüş sen oje mi suruyon diye kavga etti neymiş kırmızı oje seni açmaz mat sürer insan falan dedii bile Bizde çift terapisine falan gittik az bişi düzeldik sana da oneriyom djdjdjdjd
Bilmiyorum çocukken bana iyilerin yanına işte bir melek kötülerin yanına da bir cadı gelir demişlerdi. Diyen de gene çoluk çocuk ama benden büyük. O zamanlar bir film vardı aslında daha eski ama televizyonda gösteriyorlardı Oz Büyücüsü diye. Oradaki cadının gelmesinden korkuyordum bazen de gördüğümü sanıyordum. Aslında o zamanlar bildiğin inanıyordum geldiğine. Yani belki çevresindeki olaylardan etkilenmiş de olabilir. Sonuçta bu tür varlıklar çocuklara filan etki edemiyor. Az çok kuran okunup ediniyorsa o eve girip rahatsız etme şansı yok.
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > 3 yaşındaki oğlum geceleri benim onun odasına gidip ağladığımı sonra dans ettiğimi söylüyor korkmaya başladım acaba halüsinasyon?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
psikoloğa götürün.
Sen benim oğluma deli mi demek istiyorsunsjkjs?
Suç hep senin çocuğa ilgi şefkat vermemissin ondan olmuş dndjd
Skdjjsjsj bundan sonra ona daha fazla ilgi göstereceğim 😔
He şöyle vefalı ana ol az , böyle anne mi olunur jddjjd
Doğru dion 😔
Benim 4 yaşındaki kızım da eskiden diyordu baba gece gelip oje suruyon sonra kalk kızım espresso icek diyon diyordu. Benim hanımda hep senin yüzünden çocukla ilgilenmiyon diyordu onla kavga falan etmiştik sonra çözdük sende ilgilen falan djdjdj
Ahsjakhsjajajjahqahaha demek ki hep ilgisizlikten böyle oluyormuş, biz nasıl ebeveynmişiz yazıklar olsun bize ajjsja
Sorma yaa öyle , neyse biz hanımla kavga falan ettiydik işte bizim kızda düdük falan çalıp fight diyip hakemlik yapiyordu djdjdjdjd
Biz şimdi ayrilcaktik falan olmadı 2ci bebe oldu ablası oda kız oda 2 yaşında elinden öper ablası neyse oda 3 yaşına gelince aynı şeyler olur diye yengen diyor ki bey beyyy bak bu çocukta böyle olmasın dedi dedim tamam hanım oda hakem olmaz artık seyirci olur falan böyle ya ilgili olmak lazım djdjdjdjd
Ahhshahshhahahahha bunu okuduktan sonra verdiğim ilginin 10 kat fazlasını vermeye çalışacağım sjjdjandnfm
Aman amann dikkat edin ya çok çektik biz djdjd
Hanım bile ben o kadar oje suruyon beni görmedi kız seni görmüş sen oje mi suruyon diye kavga etti neymiş kırmızı oje seni açmaz mat sürer insan falan dedii bile
Bizde çift terapisine falan gittik az bişi düzeldik sana da oneriyom djdjdjdjd
geçmiş olsun tam düzelir inşallah 🤲🏿🙏ajsjjajskdjs
Ammminnn aminnnn djdjdj
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim sizede aynı şekilde geçmişler olsunn
Saolll ncjrjd
Çarpsa konuşabilir miydi sence. Olay pek anlaşılır değil her gece aynı şeyden bahsetmesi tuhaf geldi.
Her gece dio, olayı ben de tam anlamadım ki anlaşılır şekilde anlatayım ama korkmaya başladım bir kadın yanıma geliyor dio sensin diyor
Bilmiyorum çocukken bana iyilerin yanına işte bir melek kötülerin yanına da bir cadı gelir demişlerdi. Diyen de gene çoluk çocuk ama benden büyük. O zamanlar bir film vardı aslında daha eski ama televizyonda gösteriyorlardı Oz Büyücüsü diye. Oradaki cadının gelmesinden korkuyordum bazen de gördüğümü sanıyordum. Aslında o zamanlar bildiğin inanıyordum geldiğine. Yani belki çevresindeki olaylardan etkilenmiş de olabilir. Sonuçta bu tür varlıklar çocuklara filan etki edemiyor. Az çok kuran okunup ediniyorsa o eve girip rahatsız etme şansı yok.
Anladım teşekkür ederim. Bundan sonra yanımda uyusun bir süre, düzelir
Oğlunu çok daha geç olmadan cami avlusuna bırak
ciddi ciddi cevaplayacaktım sonra profilin troll olduğu aklıma geldi 😬
Yo trol değil citti profil citti sorular
Tokat at kendine gelsin
gerçekse durum kötü değilsede film çıkar bu hikayeden okurken heyecanlandım
teknolojiden uzak tut
Asla vermiyorum telefon eline falan hatta televizyon bile izlemesine pek müsaade etmiyorum
Korkutmuslardir belki
Sen kaç yasındasındasnki 3 yasında oğlun var
19
Cok erken evlenmissin
Aynen
Evlilik sence güzelmi evlenmelimiyim
Evlen
Bulursam evlencem
Nasip
🙂 kac senedir evlisin
12
Yuhhh
Senn yas kaç
48
Maşallah
Sadece teknolojiden biraz uzaklaştırmalısın
Asla vermiyorum telefon eline falan hatta televizyon bile izlemesine pek müsaade etmiyorum
Bilemiyorum bu gece yanında yatmasına izin ver
Ne cini be çocuğun travma yaşıyor psikologa götur trol degilsen
oğlun haklı sen niye dans ediyon gece gece
Yaş 19 3 yaşında oğlun var doğru mu
Uyur gezer olma şansın olabilir
Yaşım doğru deme
Baksana kardeşim seninle yaşıt 3 yaşında çocuğu var geç kalmışsın sen 😅
Umarım doğru değildir
Umarım knk
48 yaşındayım gençler sakin olun
Ohh rahatladım şu an
Ne bilim abla ya 19 yazıyor ya