Neden evlendikten sonra hemen cocuk yapiyorlar niye evliyken biraz beklemiyorlar?

30 yaslarda etrafda evlenen cok oldu hepsinde fazla uzatmadan evlendikten sonra hemen hamile kaliyorlar neden gezmiyorlar yoksa ondan oncemi gezmis oluyorlar neden hemen cocuk merak ediyorum yaslanma korkusumu? Bide hepsi hemen kaldi hamile yani

Neden evlendikten sonra hemen cocuk yapiyorlar niye evliyken biraz beklemiyorlar?
Cevapla