Merhaba herkese! 3 aylık hamileyim, kız bebek bekliyorum ve isim arayışındayız. Yurtdışında yaşadığımız için burada da kolay söylenebilecek isimler düşünüyoruz. Sizce hangisi daha güzel? Başka fikirlere de açığım.
1- Arya
2- Melisa
3- Güneş İdalia (idalia yabancıların rahat söylemesi için Güneş’i telaffuz edemezler muhtemelen)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Elif de güzel bir isim bence bu arada Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah.
Melisa, Aylin, Sabrina, Selin isimleri ile yurtdışında zorlanmaz
Ayçıl
Aslı
Aybike
Ayzıt
Bengü
Bilge
Umay
Tomris
Meryem (onlarda da Maria olduğu için çok rahat telaffuz ederler)
Havva (onlarda Eva olduğu için yabancılık çekmezler)
Valla ben de yasadım herkes rahatça söylüyordu
Amerika’da Güneş ismini zor söylüyorlar denettim bir kaç amerikalı arkadaşıma
Sen de onu koymayıver😂
Onu koymak istiyorum ama
Asena
Arya hoş gibi
Hangi ülkedesin?
Amerika
Ada
Luna
Azra