6 aylık oğlumu bir türlü sevemiyorum annelik bağı oluşmadı. Ona nasıl ısınabilirim?

Ben hep kızım olsun istiyordum. Elimde değil oğlum olacağını öğrenince çok üzüldüm. Hiç annelik bağı oluşmadı. Kocama aldırmak istediğimi söyledim saçmalama falan dedi. Doğdu ama emzirmek bile içimden gelmedi zarla zorla 6 aylık oldu ama hiç annelik sevgisi yok ona karşı. Öyle büyütüyorum sadece. Bilmiyorum içimden de gelmiyor kucağına alınca seveceksin dediler ama yine olmadı. Normalde anneler oğullarına düşkün olur ben sevemiyorum sanki benim değil gibi. Zaten erkek çocuk hiç hayatım boyunca sevmedim ısınamadım. Artık ondan mı bilmiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Kocamın ısrarı üzerine bir terapist ile görüştüm birkaç kere konuştuk. Biraz düzeldim. Kocam sürekli bebekle yanımda oynayınca ilgilenince ilgimi çekti ve aynılarını bende yapmaya başladım ve bebeğime ısınıyorum. Eskiai gibi değilim kendimi anne gibi hissetmeye başladım.
6 aylık oğlumu bir türlü sevemiyorum annelik bağı oluşmadı. Ona nasıl ısınabilirim?
Cevapla