AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
25 ten önce bı defa doğum yapmak kadınlar için sağlıklı
Ne alakaya ya?
Araştırma yapar mısınız
Ilgi alanım zaten. Araştırmaya gerek yok. 18 altı deseniz anlarım da 20-25 arası gayet iyi.
Belki ikizdir hadi hayırlısı sen isim bul boş ver aldırmayı
Sevglimisiz anlamadım ki babası sorumluluk almıyorsa nasıl yapacan
Uykuda mi oldu bu çocuk, yapıp neden aldırmak istiyorsunuz
Bu halt yedin madem bu sabinin suçu ne doğuracaksin onu öldürmeye hakkin yok
Bunu kendinize sormalısınız. Kimi kendini 20 yaşında hazır eder kimisi 35 de anca hazır eder.
Bence yaparsın beraber büyürsünüz tabiki daha dikkatli olmak şartı ile
Tabiki cok erken 23 yasinda tatillere git arkadaslarinla, gez toz, sevgili yap degisik degisik ama verme erkekleri tani. Tecrube edin hayatta herseyle alakali. Kendini gelistir 23 cok genc. Cocugun oldugunda ozel hayat bitiyor haberin olsun.
bir şey söyleyipte durduk yere günaha girmek istemiyorum
bu anne babanın yapısına bağlı gercekten olgun bireyler mi nasıl bir iliskileri var cocuk olsa bu iliski cocugu yıpratırmı maddı durum buna yetiyor mu cocuga güzel bir hayat yasatmak icin her seyi düsünüşmesi gerekir
Eski sevgilin sahiplenme teklifi etmedi mi gercekten? Aldirma cocugu beraber büyürsünüz ben 14 yaşımda istismar sonucu bebegimi kaybettim. Her ne kadar kotu sartlar altında o bebek olussa da o benim canimdan bir parcaydi.
Neden erken olsun ki neye erken kime göre erken insan yası belli bir noktaya ulaştıktan sonra artık yaninda söyle boyunca çocuklar gormek ister daha kucagında küçük bir çocukla hayata yeni başlamak değil
Bence doğurmalısın, ailen ne gibi tepki verir bu duruma eski sevgilin yanında olur mu babalik yapar mı çocuğa bunların hepsi de önemli tabi
yanlışı yanlışla örtemezsin
hayatını elinden alırsan katil olursun sakın çocuğu aldırma
Babası istemiyorsa ztn ondanda sevgılı olmaz ki yaparken iyi sonuç çıkınca hazır degl madem böyle bı bok yapyn sonucunun hamıle olma olasılığı var yapma o zaman karsındakınıde üzme
Çocuğu aldırcanız sonra sana yol verecek
Cocugu yapmaya gelince cok gec ama doğurmaya gelince erken s kişrken bize mi sordun bacım ya. Sg
erken olmasından ziyade o çocuk babasiz buyuyecek travma yasayacak gerek yok bunlara
Tam yaşı bişey olmaz doğur ailen filan ne diyor sevgilin başına bela almamak için diyor olabilir sen yalnız mı yaşıyorsun
Bence yaş sorun değil ama babası olacak kişi biraz kişiliksiz anlaşılan. Aldırmak basit değil belki ama o çocuğa tek yetemezsin bu da çocuk için basit olmayacaktır.
Eşimde 23 yaşındaydı. Dogum yaptığında ilk cocugumuzu dogurdugunda.
Ama bunlar evli değil
Yap bence. Çok mutlu olursun. Kulak asma çevreye
Ben 22 yaşımdayım bir yaşında oğlum var onunla büyüyorsun zaten
senin hayatın senin kararların herkes istediği şeyi istediği yaşta yapmakta özgürdür güçlü bir kadınsın halledersin bebeğinle beraber büyürsün şimdiden mutlu yarınlar bebişinle
Başarabilirsin ne erkeni tam olgunluk çağı. Çünkü 17-19 yaşında bile hamile kalanlar var.
Ben 19 yaşında doğum yaptım ve 1 yaş 2 aylık oğlum var ve şu an karnımda 8,5 aylık 35 haftalık bebeğim var istersen bi kere daha düşün.!😂😂
Aldır babası istemiyor tek başına bir bok olmaz çocuk soracak babam nerde babasız büyüyen çocuklar hayatı boyunca acı çeker bir bebeği acıya verme
Aslında 23 yaş anne olmak için ideal yaş ama şimdiki gençler 30 yaşında anne baba olmayı tercih ediyor
Aldırmak günah ama siz sevgilisinin bilemiyorum çok tuhaf evlenmeden çocuk sahibi olunur mu ya ciden Hz Muhammedin (s. a. v) ümmeti bu olmamalı 🥹🙏
Onemli olan zoru basarmak. Kacarsan bir sey basarmis olmayacaksin bence basarabilirsin ve harika bir anne olursun
Karar aşaması için çok qeç kalmıssın artık olan olmuş o çocuqu aldırdıqında cinayet işlemiş olacaksın.
Cocugu aldirirsan bunun pismanligi seni zaten mahfededebilir hayatin boyunca genc anne olmak bundan iyidir bence ki cogunluk ne olursa olsun evladini dunyaya getirdiginden pisman olmuyor maddi manevi ilgilenebilceksen dogur bence bebisini
erken ileride çok pişman olursun gençliğinin tadını çıkardıktan sonra çoluk çocuğa karışmalisin
Bence evlenmeden çocuk sahibi olma
Bir de eski sevgilim diye yazmışsın yazık la
Eski sevgilin ile evlen biraz duygusal yanaş bir mesleğin var mı peki?
Bence 23 ideal diye düşünüyorum okumuyosan falan bence iyi
Bence ona bir hayat vermen en doğru karar aldırmadan tercih ederim
yaparken hiç mi çocuk olabileceğini düşümedin
Sevgilinden mi
Evet
Çok kötü yaaa çocuğun günahına girdiniz
Evlenmeden çocuk sahibi olmamalı
Yaşın mı problem sence sadece.
Doğur bence sonrada babasına düşman et
Babasına niye düşman ediyim 😄
Seni bıraktı gitti yavrum de. Bak yanımıza bile gelmiyor de düşman et çocuğu ona baban seni aldirmami istedi ben aldırmadım böyle baba olmaz de millette ne babalar var de
Aldırma dogur bence sonucta can oda
Dinen ruhu üflenene kadar caiz zaten daha çok küçük 1.5 haftalık
Öyle tabiki de düşünsene anne olacaksin en guzel sey onu kucagina aldiginda iyi doğurmuşum diyceksin
Zorlanmayacak mısın peki ve ailen ne diyecek
Elbette zor olacak ailemi ikna ederim
O zaman bir şansını dene ama o saatten sonra artık senin bir hayatın olmayacak biliyorsundur umarım
Bu da korkutuyor açıkçası
Tercihini iyi yapman lazım o yüzden hayatın gençliğin mi çocuğun mu ikisi bir arada çok zor
Eski sevgilini neden aradın 🙄
babası ortada yoksa boşuna doğurma
Ne mutlu size. tebrik ederim. bende bir babayım
Kesinlikle erken değil
hikayeden bir soru daha :)
Anlamadım eski sevgilinden mi hamilesin?
Tam zamanı bence ne erken ne geç
Birde sevgiliyken yaptin tebrik ederim seni başindan opulup anlina konulacak birisin
Güzelim keyfin bilir çilesini çeken sen olucalsin
Çok değil ama pekte geç sayılmaz
Bence tam yaşı ne kadar erken o kadar iyi
18de dogurursun 19de bosanırsın 23 dogurursun 25te bosanırsın
Tek başına nasıl bakacaksın ailene ne diyeceksin
Hayir bence tam zamaniiii
Cok iyi bi yas
Erken ama başarılmayacak bir yaş da değil.
23-25 yaş ideal.