AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Rahimin toparlanmasi lazim.. doktor söylemiş olmalı 3 ay ya da 6 ay izin ver kendine
Doktor hiç bir şey söylemedi bu konuda artı eşim e laf söz geçiremiyorum kanama bittiği gün den itibaren sekse ve içime boşalmaya başladı laf söz anlatamıyorum rahime zararı var mı
Sonucta bebek olacak ve onu orada buyuteceksin.. neden düştü nicin düştü bunlari. arastirmaniz gerekmez mi ya ikincide düşer se... olan sana olur sen yipranirsin
Doktor a sordum bunu bazı bebekler sağlıksız gelişir yapısı öyledir denk geliyor böyle dedi
Kan uyuşmazligi yoktur insallah... lütfen iyice toparlan folik asit al.. kendine dikkat et
Ben hamile oldugumu bilmiyorum 4 aylık evliyim bu ay 4 aya girdim ben eylülde evlenip ekim de hamile kalmışım rengl oldum hiç anlamadım son zamanda enfeksyon için gittigim de tahlil de öğrendim gebelikte yapmıştı doktor 1 buçuk aylikmis ve ben folik asit kullanmamıştım bilmiyordum bundan kaynak li gelişimi ilerlememiş olabilir mi şu an doktor folik asit verdi birsuru vitaminler var içinde kan uyuşmazlığı yok dediler
Eşim e söz geçiremiyorum eşim kanama bitti 2 gün oldu 2 gündür seks e sarıyor rahim e zararı olucak diye çok korkuyorum laf söz geçiremiyorum kovuyorum iteliyorum ama anlamiyo
Sekste sıkıntı olmaz ama sperm tutmaz diye biliyorum sadece
2 gündür kanama bitti eşim sürekli seks ve içime boşalıyor kanama daha yeni bitti bunun rahime sıkıntısı varmıdır eşim laf söz dinlemiyor? ne kadar süre tutmaz
boş ver boşalsın demek ki çekicisin 😅 boşalmanın zararı olmaz sadece yumurtalıkların döllenmeye müsait olmadıklarından sperm döl yatağında tutmaz diye biliyorum. Ama kocana söyle, bir hafta bari olsun illa da içine boşalcaksa ağzına boşalsın 😅
Iyi sıkıntı zararı yoksa rahime bari sağol evet her gece kanama bittiğinden beri sataşıyor laf anlatamıyorum
Saxoya devam 👍
Yumurtalık larin yenilensin eyer yeniyse 1 kaç ay bekle ve bidaha denize bilirisn
Bugün 1 hafta oldu duseli ama eşim çok sanırsın kanama bittiği gibi sekse sardı sürekli içime boşalıyor ona laf anlatamıyorum bunun bana zararı varmıdır?
Şimdi şunu sorayım senin sıvının geliyomu
Hayır olmaz ama kanaman yeni bitmiş keşke biraz süre geç seydi
Evet esim e laf anlatamıyorum işte tekrar cocuj için sataşıyor erken olduğunu anlatamıyorum 2 gün oluyor kanama biteli 2 gündür sarıyor ilk ilişkide ilk günde çok az tekrar kan geldi dün gece gelmedi tamamen bitti ama eşim laf anlamıyor zaten bu ay rengl olmam 6 hafta sonra oluyor mus sıvı daha yok sıvı gelince ne peki?
Bence 2 Niğde 1 ay bekleyim derim yumurtalik larin yenilensin ve kanamanın yeni bitmiş zaten inşallah olur çoğunuz
Bana kalsa beklerim ama eşim laf anlamıyor bunun bana zararı yoksa eğer güzel yumurtalık ne zaman yenileniyor
Inşallah
Bence bekle dedim gibi yumurtalık larin yenilensin ve kanama olayi yeni üzerinden zaman gecsin
Eşim laf anlasa
21 le 35 arası
Eşiniz çocuk içinse beklemi ama ilişki istiyorsa vajinadan uzak tutun yeter
Çocuk için
Istiyor tutamıyorum işte bie bakıyorum üzerimde
Bunun zararı var mı gerçekten şu an 2 ayda sıkıntı olmaz degilmi rahme filan
😂 ama tutmanız gerek istemiyorum diye bilirsiniz
Dediğim halde ustume geliveriyoe dediğin gibi değil işte o sen siyle sıkıntı var mı benim doktor a gitmem gerekir mi bu durumda?
Yani şunu soyliyim 1 , 2 ay anal yoldan uzak tutun
Anal yok
Bence bir doktora danışın derim hem eşinizle konuşmuş olur
Eşim çalışıyor saatleri denk getiremiyoruz 2 haftaya kontrol e gidicem ama eşim 2 haftada ohooo gerçeğe sataşıyor laf anlatabilsem keşke 😀
Her gece 😀
Napsam etsem de kaçsam istemiyorum diyorum iteliyorum sökmüyo
Demeki istekli dedim gibi başka bi şekilde ilişkiye girin çok istiyor ise
Ona günah diyor anal yapmıyor
Seni başka şekilde bosaltayim yalamak vs diyorum yok diyor
Arkadan deneyin ya da el le yapın
ya da bu süre boyunca eşinizden bi tık uzaklaşın
Keşke. kolay olsa tartışıyorum bilerek cezalisin seks yasak vs diyorum hiç birseyi dinlemiyor
Farklı bi şekil deneyin yani sizin seciminiz peki siz bunu istiyo mu sunuz istemiyor siniz cidi bisekilde konusun
olur yanı neden olmasın
Inşallah
agır bısemı kaldırdın
Hayır ben enfeksyon için gitmiştim kadın doğuma orada kist dedi sağ yumurtalıkta doktor enfeksyon tahlil arası gebelik testi yaptı o gün çıkmadı sağlık ocağından aldım hamilesin dediler 2 haftalık felan mutlu oldum test taptım hamilelik nasıl ilerliyor diye bu arada doktor için randevu bekliyordum sağlık ocağı gebeligin yavas ilerlediğini söyledi ama anlamıyor diye düşündüm sonra merdven çıkarken ağrı girdi kasigima kanama oldu doktorlar kanama yi kesmedi gerek duymadı ve geçen pazartesi gecesi onu kaybettim çocuk testler de geride çıkmış bebek 1 buçuk aylik mis ben rengl oldum ve hiç anlamadım bana bebek küçük dediler randevu günü gelmeden bebeğimi kaybettim😒
Sanırım bebek biraz sağlıksız mis testler de de geride geliyordu ama kolu kafası olmuştu düştüğünde göz çukurları vardı kordonu gordun içim acıdı tekrar çocuk istiyorum ilk çocuktu
Geçmiş olsın 3 ay sonra deneye bilirisiniz
Insalalh sagolun
3 ay sonra
olmaz inş.