Danimarka vatandaşıyım aynı zaman da Türk vatandaşıyım. Doğum için Danimarka’ya geldim adresim kayıtlı. Eşim Türkiye’de yaşıyor bende doğum sonrası adresimi Türkiye’ye aldırırım dedim fakat Danimarka devleti ben çalışmadığım için sosyal yardımı aldığım için vede çekingen olduğum için doğum sonrası bebeğimi benden alabileceklerini söylediler ya da bebeği aldır Türkiyeye yerleş öyle sonra hamile kal dediler. Tabi ki aldırmayı kabul etmedim. Ailemin kendi evi var adresim şimdilik ailemde olduğu için neden kendi evine çıkmıyorsun diye sordular. Ben 36 yaşındayım eşim 40 yaşında. Türkiye’ye gider doğururum dediğimde Aile ve sosyal bakanlığını göndeririz dediler. Eşim çalışıyor, 2 sene önce sıfır ev aldı ve arabamız da var. Kötü şartlarda yaşamıyoruz. Kötü hiç bir alışkanlığımız da yok.
Ve burada bilenlere sormak istiyorum.
Danimarkanın Türkiyede doğmuş bir bebeğe, Türk vatandaşına karışma yetkisi var mı?
Bu yetkiyi Türkiye onlara veriyor mu?
(Bebek DK vatandaşı olmayacak)
Türkiye’de yaşayan insana müdahale edebilirler mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer