Konuşmak istemediğimi söylediğim halde benimle konusmak istiyor?

Kendisini pek tanımasamda 1 yıldır konusuyor benimle ondan soğuduğum icin konusasim gelmiyor, cocukca hareketler sergiledigi icin heryerden engelledim bana ulasmasin diye baskasinin numarasından bana mesaj atıyor, arıyor konusmak istedigini biliyorum ama ben istemiyorum ondan komple kurtulabilmem için ne yapmam gerekiyor? Resmen kapımda g*tumde kopek olmus konusmak istemedigimi 100 kere soyledim soylememe rağmen beni anlamıyor engellesem bile tanımadığım birilerinin numarasından ulasiyor kufur ediyorum Birdaha sakın bana yazma sxktir git diyorum laftan anladigi yok o kadar kadın, kız, insan varken neden hala benimle konusmak istiyor onu anlamis degilim cocuga umit verecek hicbirsey yapmadim?
Konuşmak istemediğimi söylediğim halde benimle konusmak istiyor?
Konuşmak istemediğimi söylediğim halde benimle konusmak istiyor?
Cevapla