Hain damatlar😔 kızı alıp götürüyor. Bir kere de sen evden yaprak sarma sarıp saklama kabına koy be damat😃

Hain damatlar😔 kızı alıp götürüyor. Bir kere de sen evden yaprak sarma sarıp saklama kabına koy be damat😃

Pozitif düşünmek isterim. Bir arkadaşı vardır belki ve ona çok anlattığı için yapmasını rica etmiştir o da yapmıştır. Çünkü bir ebeveyn olduğuma kızımın, oğlumun bu hataya düşmeden büyümesini isterim. Eğer böyle bir şeyi fark edersem kendime kırılır ve küserim muhtemelen.
Cevap
3Cevap
Ben bir şey yapmam onun yanında olurum ve desteklerim kızımı her zaman için.
Kime götürdüğünü sorardım ve ona eşlik ederdim. Kızmadan yapılmalı ki doğruyu söylemeli. "Hayvanlara mı götürüyorsun? gibi. Ağzını yoklamaya çalışılmalı. Erkek arkadaşı var ise "Çekinme söyle." derdim.
Aman boş ver kızım biz birlikte yiyelim derdim.. 😅
Neden bu kadar kendinden emin bir yazı var? Belki yoksa?
sorardım kime götürüyorsun diye
Başa gelen cekilr
Yanına tatlı da koyarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?