Çocuklarıniza telefon veya TV yi nasıl izlettirmiyorsunuz?

Aslında her anne gibi bende ilk zamanlar vermicem diyordum ama büyük konusmamak lazimmis. Oğlum 4 yaşında 1 yasindada kızım var oğlumu sabah okula bırakıyorum öğlen alıp geliyorum ev işi yemekleri derken kardeşiyle atisiyor cani sıkılıyor odasında aktivite veriyorum ama hep benimle oynamak istiyor kardeşiyle ayrı onunla ayrı yemekleriyle ayrı ilgilenmem lazım ama dayanamıyorum bazen küçük kızımı uyutmak istiyorum fırsat vermiyor telelfon TV açıyorum sussun veya rahat dursun diye yani vicdan yapıyorum cnku çok asabi oluyor ve canı sıkılıyor hissediyorum etrafımdanda hep verme verme diyolar ama ne yapmam lazım ben kendi akıl sagilimi yitircem bazende düşünüyorum benim ablam hep TV izlemiş kucuklugunde ben izlemedim ablam meslek sahibi büyük bir kuruluşta çalışıyor ama ben mal geldim mal gidiyorum yani acaba çokta etkilemezmi TV falan siz ne düşünüyorsunuz
Çocuklarıniza telefon veya TV yi nasıl izlettirmiyorsunuz?
Cevapla