Eşimle 2,5 senelik evliyiz, çocuk yapmamak için sürekli bahane uyduruyor. Ne yapmam gerek?

Eşim neden çocuk istemiyor?
Doğum kontrol hapina başladığımı söyleyince bana bağırdı ilacım bitincede geri yenisini almadı gerek yok dedi. Sizce ne yapmaya çalışıyor
Not : korunmuyoruz
Ama çocuk içinde uğraşmıyor üstüne düşmuyor
Birileri sorunca
Sürekli erteliyip bahane uyduruyor zamanı var düşünmüyoruz diyor benim adimada konuşuyor
Sizce bensiz bu kararı vermesini nasıl engellerim?
Güncellemeler
+1 yıl
Evlendigimizde benim ne kadar çok çocuk sahbi olmak istediğimi biliyordu ve oda istediğini söylemişti
Eşimle 2,5 senelik evliyiz, çocuk yapmamak için sürekli bahane uyduruyor. Ne yapmam gerek?
Cevapla