Evliliğimizin ilk gecesinde hamile kaldım, istemiyorduk ama nasip oldu. Eşim "istiyorsan aldıralım" diyor. Sizce ne yapmalıyım?

Evliliğimizin ilk gecesinde hamile kaldım, istemiyorduk ama nasip. eşim istiyosan aldıralım diyor sizce ne yapmalıyım?
Evliliğimizin ilk gecesinde hamile kaldım, istemiyorduk ama nasip oldu. Eşim "istiyorsan aldıralım" diyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla