AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Saçmalık bu yaştan sonra o kızın psikolojisi ne olur hiç fikriniz var mı aralarında da bayağı yaş farkı var ikisi de birbirine alışamaz
Niye mantıksız olsun
Yapmak istiyosanız tam zamanı
Bence iyi olur, ablası da destek olur sana
Hayatınıza renk katar:)
Çok mantıklı çok yerinde çok güzel bir durum , mırın kırın edenlerin kaç tanesi anne olmuş? Kaç tanesi baba olmuş? Bir konuda bilgisi olmayanın fikride olmasın. Tanımıyorum sizi ama ben bile çok mutlu olurum sizin adınıza
Olabilirsiniz neden olmasın ama bu kadar süre boyunca nasıl korundunuz sağlıklı olduğu sürece neden olmasim
Çok erken yaşta çocuk doğurmak arada geçen 17 yıl. Günümüzde hâlâ erken yaşta evlenip çocuk doğuranın sayısı hızla arttı.
Valla Biz Yaptık. Eşimde Tepkiliydi Ama Sonra İyi Ki Yapmışız Diyor. Tavsiye Ederim. Çok Mutlu Olursunuz.
çok fazla ınzıvaya çekılmişsiniz , alışılmış hayatların dışına çıkmak herkes için çok zor olacaktır
Buna sen karar ver 9 ay karnında taşıyacak olan sensin. Bu yaştan sonra zor gelmiyorsa ve çocuğa iyi bir gelecek sunabilecek durumdaysanız yapın. Çocuk yapmak için yapmayın yani geleceğini düşünün lütfen.
Annem 38inde dogum yapti bisey olmaz senin istemen daha onemli
Sğlıklı isen 2 yap 3 yap
4 diyemem ama mutlaka yap derim 🙂
Gerçekten buna hazırsanız maddi ve manevi şekilde o zaman yapın gitsin. Kardeşi olması güzel olur. Ancak unutmayın ki 18ine geldiğinde siz 56 yaşında olacaksınız…
gerek yok bence hele bu ekonomi de 1 tane çocuk idaeldir :D
Yani psikolojik olarak bakması zor olur yaş geçtikçe
biliyorsun 35'ten sonra pek önermez doktorlar. ama doktor kontrolünde neler olmasın
Neden olmasın menapoz öncesi sana çok iyi gelir beden temizliği açısından
Tabikide cocuk ve anne olmak cok kutsaldir yas onemli degil sagliinel verdi sürece yapsin bence
Kızınız istiyorsa olur, bal gibi de olur. Beni de annem 38 yaşında doğurdu ve genç yaş anneye sahip olmak kadar güzel bir şey
merhaba cok guzel bir dusunce enazindan ablasida yanliz olmayacak sizede iyi gelecektir diye dusunuyorum guzel gunler...
Kızınız yalnız kalmasın. İleride siz vefat ettiğinizde birbirine destek olurlar. Bir de yaşlılıkta ikisi birlikte size daha iyi bakarlar.
O isler oyle olmuyor ablamla kanli bicakli kavgaliyiz ne olume ne dirime
@gooksuuu kuşak çatışması olur öyle.:). Et tırnaktan ayrılmaz. Kardeş candır.
Hayir gercekten igrenc bir sey yasamayan bilmez her insanin kisiligi ayni degil sirf birbirimizi gormeyelim diye eve giris cikis saatlerimizi denk getirmiyorduk eskiden. Odadan zaten cikmiyoduk bi sofrada denk geliyoduk sadece. Onda da kavga cikiyodu zaten. Simdi evler ayrildi o İstanbul'da ben kirklarelinde. Gorusmeyi de dusunmuyorum dogum gunumu bile zehir ediyodu bna kucukken.
@gooksuuu Allah Allah. Sanki koğuş sistemi giriş çıkış saatleri, koridorda niye baktın felan da oluyor muydu?:)
@gooksuuu dövmeye bahane aramış:😃
Ne gerek var o yaşta zaten bi çocuğunuz varmış işte
Maşallah benim de eşimin yaşı 38 bizim de kızımız 1.5 yaşında 😂
Bir ablaya veya abiye o sorumluluğu yüklemek çok yanlış
Annem geçen sene 42 yaşında doğum yaptı. Kardeşim şu an 1,5 yaşında
Kardesim 7 sene önce dogudu ozamanlar 18 yasindaydim annem ise 42 o bizim evimizin prensesi abileri ablalsri destek cikiyorsada anneye hic ama hic yük olmaz.
En küçük kardeşimle aramızdaki yaş farkı 17 bence sıkıntı olmaz
Kesinlikle abla. Kardeşler arasında kuşak farkı olmuş oluyor bildiğin
Bence yapmayın çünkü o büyünce muhtemelen sizin yaşlanıp gideceginizi düşünür
Düşünebilirsiniz tabikide canım kendinizi bu işten geçtiğinizi düşünüyorsunuz yoksa
Bazı insanlar ilk çocuklarını o yaşta yapıyor
Ablacım işinize karışmak gibi olmasın ama o çocuk büyüdüğünde sizin yaşınız çook yaşlı olucak çocuğa bunu yapmayın lütfen
40 dan sonra çocuk mu olur saçmalamayın yaa
Siz bastonla yürürken o yetişkin olur
boş ver bea 17 sene düşünmemişsin şimdi de düşünme
Bakimi cok zor olur ilerde sizin icin
17 Yaşındaki kızına sor öncelikle.
yasında bisey yok yapın yani
Abla yaşınız geçmiş çocuğa bakamazsın
Neden olmasın hiçbir şey için geç değil bence
Yap bı tane çocuk daha
Yiaaa çok güzel olur bence, eve neşe katar. 🌸🌸🥰
Allah tan belanı mi arıyorsun
boş ver hayatını yaşa ne çocuğu
Sen hayatını yaşıyor musun?
Elbette ne güzel olur yalnız kalmaz kızınız
Sen iste ver gerisi gelir
çocuğa ne kadar ilgi verebileceğine bağlı
Yaşınız gayet normal çocuk yapmak için
istiyosan yap ne var bunda. hala fabrika acikken
Ekonomi cok kotu ben olsam ypmazdim 1 tane yeter de artıyo
bence hiç değil...
Mantıklı ablacığım, çocuk dünyanın en güzel şeyi…
Ben yaparım valla 😂 sahalara geri dönmem şart
İstemen önemli tetkikleri yaptır yas bi tık riskli
olabilri boş geçmeyin bence bi kardeş iyidir
Doğur kız ne olacak, memlekete çocuk lazım
Sen bilirsin bakabileceksen yap
Motor sağlamsa sorun yok
Nasıl korundunuz bunca yil
Yapabiliyorsanız yapın
Yapin kiz bakar zaten
Kızın bakma zorunluluğu yok. Üniversite sınavına hazırlanması gereken çağdayken niye bebek baksın? Annesi ve babasının bakması gereken bir durum.
Ciddi degildim de gelen gecen vurmus awk.
Ne var ki yaşında... Keyfine bak.