Sizce evliliğin kaçıncı yılında çocuk yapılmalıdır?

1. Soru=Sizce evliliğin kaçıncı yılında çocuk yapılmalıdır?
2. Soru=Yapıp, yapmamak arasında çok kararsızım. Sizce bu kararsızlıkta yapmak doğru mudur?
3. Soru=Doğum esnasında özelde veya devlette baba eşlik edebilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Üçünede fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim
Sizce evliliğin kaçıncı yılında çocuk yapılmalıdır?
Cevapla