Evet bu sene 29,5yasindayken evlendim. Bu ilk sene hem borclar ödeyip hemde tatillere falan hidelim diye karar verdik. Esim ilk basta cok istiyodu covuk ama sonra Esimin ailesiyle sorunlar yasadim baya ama idare ettim mesafeli kaldim zaten herkes kendi hayatinda. Simdide artik esim eskisi gibi istemiyo.. yaslarimiz kucukte degil. Bende Şu an istemiyorum cocuk ama belki bi kac ay sonra veya 1 sene icerisinde denemek isrerim. Hemen olmicak ya da Hic olmicak diye korkuyorum. 23 Yasimdan beri duzenli fitness yaoiyorum dikkat ediyorum yediklerime. Hamile kalma sanslarini nasil yukseltebilirim takviyeyle falan mi gecmeliyim?
Ben 30 esim 33 yasinda Şu an.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer