30 yaşından sonra anne olmak için takviye almalı mıyım?

Evet bu sene 29,5yasindayken evlendim. Bu ilk sene hem borclar ödeyip hemde tatillere falan hidelim diye karar verdik. Esim ilk basta cok istiyodu covuk ama sonra Esimin ailesiyle sorunlar yasadim baya ama idare ettim mesafeli kaldim zaten herkes kendi hayatinda. Simdide artik esim eskisi gibi istemiyo.. yaslarimiz kucukte degil. Bende Şu an istemiyorum cocuk ama belki bi kac ay sonra veya 1 sene icerisinde denemek isrerim. Hemen olmicak ya da Hic olmicak diye korkuyorum. 23 Yasimdan beri duzenli fitness yaoiyorum dikkat ediyorum yediklerime. Hamile kalma sanslarini nasil yukseltebilirim takviyeyle falan mi gecmeliyim?

Ben 30 esim 33 yasinda Şu an.

30 yaşından sonra anne olmak için takviye almalı mıyım?
Cevapla