En basidi kavanoz kapağı bile açamıyorum
Makina atarken sırtim ağrıyor kemiklerim sızlıyor
Daha ilk doğumum
2. De nasıl acaba hem çocuklar hem ev hayatı yurutecem
En basidi kavanoz kapağı bile açamıyorum
Makina atarken sırtim ağrıyor kemiklerim sızlıyor
Daha ilk doğumum
2. De nasıl acaba hem çocuklar hem ev hayatı yurutecem
Merhaba öncelikle bunların olma sebebi hamilelik ve hormonlar. Zaman geçtikçe toparlarsınız ama bu süre zarfında egzersiz yağın ve dik durmaya çalışın. Bel ağrısından dolayı kambur duruş belinize daha çok yük bindirir bu da ağrıya sebep olur. Doğum da zorlu bir süreç, büyün vücudunuz kasılıyor bebeği çıkarmak için. O yüzden biraz sabır lazım. Bende 8 ay olsu doğum yapalı. Belim çok ağrıyor, vücudumda ağrı yok. Belki siz dinlenmiyorsunuz ondan böyle
Cevap
2Cevap
Bence sağlıklı beslenin dikkatli olun
1 hafta olmuş doğum yapalı.
Vücut 6ayda anca toparlanıp, normale döner.
Güle güle büyüt bebeğini.
kaç gün oldu doğum yapalı?
Sezeryan normal mi
Normal
Kaçgün oldu
Gule güle büyut allah bagslasn
Daha yeni 1 haftam dolmadi
Teşekkürler abim
Bisey sorsam olur mu burada değil ama
Hayır
Peki cann saolsn😭
Niye ağlıyorsun
Hayr dedin nolur biraz konussak
Ama evliyim oyuzden
tamam bisey yokki biraz konuscz lutfn
Biseyler sorcm
Lutfn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?